Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Jaxu


Jaxu

Recommended Posts

In-game navn: Jaxu

SteamID: STEAM_0:0:121912066

Alder: 14

 

Denne ansøgning er skrev med hvid tema, så hvis du har mørkt tema skal du nok skifte 🙂 

 

Hvorfor skal netop du være en del af styrken?

 

Jeg skal være en del af styrken, fordi at jeg har et godt overblik over min styrke. Dette er blevet trænet både som indsatsleder og tidspunkter hvor jeg har hjulpet andre fra Rigspolitiet. Jeg kan også godt stå ved mine beslutninger selvom de kan være træls til tider. Jeg prøver altid og få det bedste rp ud af det som muligt.

 

Hvor ofte er du betjent eller bare generelt online?

 

Jeg vil godt være ærlig og sige at jeg nok ik’ har været den mest aktive som betjent, men jeg får stadig spillet en del timer som betjent da flere af mine venner også er glade for jobbet. Det er selvfølgelig også noget der vil ændre sig, hvis jeg blev ansat.


 

Hvad vil du gerne opnå som vicerigspolitichef?

 

Jeg vil gerne opnå en god og stærk styrke som ikke bare pjatter rundt, men med det sagt vil jeg godt sige at, hvis det skulle ske at jeg blev ansat vil jeg meget gerne eksperimentere med forskellige måder og have sin styrke på, så man kan finde den bedste måde. Jeg vil også gerne tag mig god tid med klager, så det ikke bare bliver noget sjusket.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

 

Nu er jeg ved og ha’ en del timer (ca. 2.600 timer), så reglerne sidder rimeligt godt fast. Udover det er kan jeg bringe en masse venlighed, og jeg vil selvfølgelig gerne tag min tid til at snakke med folk, hvis de skulle have et problem ( der kan jo selvfølgelig kommer scenarier, hvor dette desværre ikke ville være muligt .)

 

Tak for at læse ansøgningen, held og lykke til alle ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.