Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kim din lin


Recommended Posts

 

In-game navn: Kim din lin

SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198381608302/

Alder: 13 år 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? jeg vil gerne være rigspolitichef fordi at jeg har spillet længe og nu syntes jeg at jeg kender reglerne godt nok til at ansøge. da i har haft lukket for ansøgningerne længe tænkte jeg at det skulle vare nu jeg ansøgte. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? jeg kan være betjent næsten hver dag og er næsten på hver dag 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? jeg vil gerne opnå det fordi at jeg vil tage mit gameplay seriøst fordi jeg nogle gange har været lidt troll 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?  jeg kan være på næsten hver dag. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er blevet banned 1 gang på stavox 1 dag fordi jeg løj over for creamy. min discord er Discat#3254. kan finde mit steam id når jeg kommer hjem og sende det i chatten som ektra

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

Nej bare nej.

Du er umoden, inkompetent og har ingen situationsfornemmelse.

Du tit som jobbet, men man kommer altid i case med dig, fordi du ikke kan være en ordentlig betjent.

Har kun haft dårlige situationer med

 

//Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld.

 

Men, du er simpelthen ikke moden nok, og er du ikke 10 år, det har du i hvert fald sagt ingame.

 

Så du lyver om din alder, du caller ALT for meget case over den mindste ting.

Du er super flink, men simpelthen ikke kompetent nok. Jeg ved det her vil give mig -reps, -REPkom med dem.

Siger bare min mening.

 

Kim, undskyld men det er simpelthen for latterligt du laver den her. Du er stort set altid en troll..

Sry2Say

 

Du får derfor et

-REP

 

Men, held & lykke | Kenzooo

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.