Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Hans Jensen


Recommended Posts

In-game navn: Hans Jensen

SteamID: STEAM_0:1:92915047

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg har meget forståelse indenfor politiet, og tænker jeg vil være god. min erfaring indenfor politijobbet på stavox er god og har meget styr på reglerne/lovene. Jeg ved også en del om hvordan politiet generelt operer i virkeligheden og ingame på stavox.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er betjent 1/4 af tiden når jeg spiller, men tænker jeg vil være mere betjent vis jeg får lov og blive vicerigspolitichef vil jeg nok være politi mere ofte. Jeg spiller meget på serveren men har en lille udfordring at jeg kun har min computer hver anden uge og kan derfor kun spille der.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? 

Jeg vil gerne opnå en ordenlig politi styrke når jeg er på som vicerigschef og gøre så man har det fedt når man er betjent.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? 

Jeg kan bidrage med godt humør og en god kollega på serveren hvergang jeg er betjent. Jeg kan godt lide og RP på serveren, og synes det gør det federe når andre også rp'er

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  At jeg er ung og flot og har set boris i undertøj

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.