Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Flaxo


F1axo

Recommended Posts

Velkommen til min Vicerigspolitichef ansøgning

 

  • In-game navn: Jeg hedder Flaxo ingame.

 

  • SteamID: Mit steamid er: STEAM_0:0:122961398

 

  • Alder: Jeg er 14 år, født d. 26/06/2005. Så jeg bliver snart 15 år.

 

  • Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg vil gerne ind i ledelsen, eftersom jeg spiller meget som betjent. Jeg kan finde ud af at være betjent, og kan finde ud af at håndtere svære situationer. Jeg går ikke i panik i svære situationer, jeg holder hovedet koldt og gøre intet som jeg ikke skal. Jeg tager tingene stille og roligt, og får tingene til at fungere super godt. Jeg kan alle politireglerne, og kommer ikke til at abuse mit rank som Vicerigspolitichef. Jeg kommer til at tage det 100% seriøst, nogle siger jeg er lidt af en troll nogle gange. Det kommer jeg ikke til at være som Vicerigspolitichef. Der kommer 100% seriøsitet fra mig af, ingen troll som Vicerigspolitichef. Jeg har selvfølgelig også været indsatsleder på Stavox mange gange, hvor jeg har fået nogle svære situationer. F.eks. Klager, hvor betjente ikke kan kører bil, eller en klage fra en anden spiller fra Stavox har klaget over en betjent osv.

 

  • Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er betjent mindst 1 gang om dagen, selvfølgelig hvis jeg ikke har fået tid til at komme på. Kan jeg ikke være betjent, men hvis jeg er på. Hvilket jeg er tit, er jeg betjent 1 gang om dagen. Jeg bruger meget af min tid på Stavox og ik så meget andet, har lige haft en lille pause fra Stavox. Men er 100% tilbage efter pausen fra Stavox. Grunden til jeg holdte en pause fra Stavox, var bare lysten til at spille derinde. Men jeg har fået lysten tilbage. Jeg er klar til at være en del af ledelsen. Jeg er online hver dag, jeg har det super sjovt inde på Stavox. Jeg møde nye mennesker, både søde og sjove mennesker. Det super fedt.

 

  • Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå mange ting som Vicerigspolitichef. Jeg vil bl.a. starte med at lave mit eget politihold, og give ranks ud til folk. Få sat en god politistyrke op, og få folk til at opleve noget fedt RP. Måden jeg sætter en god politistyrke op på, er nok ved at tage imod ansøgninger og de betjente som jeg ved der er gode. Jeg vil gerne opnå at lede et god fællesskab, og et godt sammenhold til de andre betjente og få noget fedt RP ud af det. Jeg vil generalt bare lave noget fedt politijob på Stavox, og starte min egen politistyrke med de bedste af de bedste.

 

  • Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med mange ting, som andre ikke kan. F.eks. lave noget fedt politiarbejde, og få lidt sjov ind i det. Men selvfølgelig også hvor det bliver taget 100% seriøst. Jeg kan bidrage med de erfaring som, jeg har fra indsatsleder. Hvor jeg ik bare troller rundt, og laver sjov med alt. Men hvor jeg tager det 100% seriøst. Jeg vil selvfølgelig få det bedste ud af Vicerigspoltichef-jobbet. Jeg kommer generalt bare til at bidrage med mange ting, på politistyrken. Jeg kender også nogle gode betjente som kan finde ud af politi-jobbet, hvor jeg kan give dem et rank som f.eks. Politiinspektør, Politikommissær osv.

 

  • Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en dreng på 14 år, født d.26/06/2005. Snart 15 år. Som elsker at spille computer og fodbold i min fritid, jeg elsker at gøre et smil på folks hverdag og få folk til at have det sjovt. Jeg elsker også at hjælpe folk, og få et bedste ud af folk.

    Ellers er der ikke andet, end jeg kommer til at tage Vicerigspolitichef-jobbet 100% seriøst. Jeg kommer til at gøre mit bedste som Vicerigspolitichef - Det lover jeg.

 

Dette var min Vicerigspolitichef ansøgning.

Håber i nød at læse den.

- Mvh. Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Adam Rotem skrev:

+rep

fin og flot ansøgning

rar person

moden

Tak for de søde ord ❤️

 

11 timer siden, Flænser skrev:

+Rep

-Flink gut

-kan sit rp

-er betjent det meste af tiden

-moden nok til at kunne ta ansvar

 

Held og lykke❤️😂

 

Tusind tak 🙂

 

1 time siden, LotuA skrev:

+REP 

- Flink.

- Er moden, nok til at komme i ledelsen.

- Dagligt online.

- Kan reglerne

- Kan sit RP.

 

Good luck, ma' man.

Mange tak for de fine ord ❤️ 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.