Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]hoppebold


Recommended Posts

TITEL: Dit ingamenavn

 

In-game navn: hoppebold

SteamID: STEAM_0:0:499950986

Alder: 11 men bliver 12 om en uge.

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? fordi jeg spiller rigtig meget inde på stavox og jeg godt kan lide at være politi jeg syntes man får en god oplevelse ud af at være betjent og så det er detmen jeg spiller rigtig meget stavox og har lige fået min fætter til at spille det.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? jeg villee nok kunne være onlive 30 min til 5 timer om dagen men mine forældre er skilte så hver anden weekend kan jeg ikke være online eller en dag eller to i hver dagen + noget af mine ferier.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? jeg ville pnå at få lært og gjordt så selve politiet kan opføre sig ordenligt og ikke bryder reglerne som betjente ikke skal og hvis der kommer en klage på en betjent ville jeg giver personen som kommer med klagen ret til at sige sin mening og give lige meget retfærdighed fordi det har jeg ikke fået når jeg ville klage på en betjent.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? jeg kan være online meget tid ad gangen og være en meget god rigspolitichef eller vice og ikke abuse mit rank.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja jeg har ikke en pd base kun til evocity ellers ikke nået.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.