Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ville virkelig gerne have Unban...


Recommended Posts

Hej mit nav er Laurits og jeg ville virkelig gerne have unban på jeres server Mit Steam ID: STEAM_0:1:221972883

 

Jeg blev bannet fordi jeg og min bror delte computer men da jeg var blevet bannet var det ikke tilladt at han også spillede på den server = Vi fik perm Ban. Kan godt se at det var en fejl fra vores siden men det er lang tid siden nu...

Har dog også lavet alt muligt andet som også har gjordt jeg fik Ban men gad godt have en ny chance da jeg savner den gode stemning og jeres RP. Også er jeg også blevet ældre derfor gør det også en foreskel fra min side at jeg er blevet mere moden og klar på at spille rp igen...

Nå men jeg håber at jeg kan få endnu en chance og få lov til at spille på jeres server fordi jeg syntes virkelig det var hyggeligt og sjovt derinde 😄 Da jeg virkelig har savnet at komme ind på jeres server og den gode stemning har det gjordt at jeg virkelig har tænkt over de ting jeg har gjordt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.