Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lave om på ejerskabs-systemet af bygninger


Recommended Posts

Hej.

Jeg skriver dette forslag imens jeg står i en træls situation lige nu ingame.

Problemet er at Beetle, LotuA og mig, ejer Danske Bank, og har en gunshop,

Beetle crasher så ud af det blå, og da han er hovedejer af bygningen, mister vi den helt,

derefter kommer Kim Karsten så og køber den uden at vi opdager det, og dermed stjæler den fra os på en måde,

vi prøver så at kontakte en admin, men de siger så, at vi skal fjerne vores base, da det så åbenbart er kims base?,

og det største problem er at lige efter han køber det, står han bare afk, msåke bare for at drille os mistænker jeg lidt. 🤔

 

Derfor lyder mit forslag på, enten lav en regel imod at "stjæle" folks baser hvis ejeren kommer til at crashe, da det er uretfærdigt at stjæle den fra os andre, mens at vi bruger bygningen aktivt.

Ellers, så lav sådan at hvis "hovedejeren" af en bygning ryger ud af serveren, af en eller anden grund, så bliver hovedejerskabet overført til den næst-øverste under "medejere" ?.

 

Dette var lige et hurtigt forslag jeg lavet, men da jeg oplever den her situation nu, og jeg syntes at det er ret unfair, prøver jeg nu her og se om det kan blive ordnet på en eller anden måde.

 

//Sand

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Yes, både mig og LotuA 100% ejet døren.

Jeg havde klikket F2, da jeg blev added.

Lyder som om det har været en fejl, fordi Mads madsen lavede systemet så hvis Main ejeren leaved/crashede så gik ejerskabet videre til person nr 2 som var added

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Aske skrev:

Lyder som om det har været en fejl, fordi Mads madsen lavede systemet så hvis Main ejeren leaved/crashede så gik ejerskabet videre til person nr 2 som var added

Okay, men hvis den burde gøre det, så skulle man måske lige se på koden igen, og opdatere den, så den forhåbentlig virker 100% hver gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 months later...
På 22/05/2020 den 10:56 PM , Aske skrev:

Lyder som om det har været en fejl, fordi Mads madsen lavede systemet så hvis Main ejeren leaved/crashede så gik ejerskabet videre til person nr 2 som var added

Og alt @DetBareMads har lavet virker jo 😄 

 

 

Det viste sig, at DarkRP ikke fjerner co-owners korrekt når folk leaver, hvilket resulterede i, at den ikke gav huse videre, hvis der var en ugyldig spiller først i tabellen af co-owners. Det er rettet og burde virke som forventet nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.