Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Matti


Recommended Posts

In-game navn: Matti

SteamID: STEAM_0:1:420168501

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Jeg synes, at jeg skal være en del af ledelsen, da jeg kan bidrage med en hel masse ting. Jeg har også meget erfaring inde for poltiets segment af RP, som jeg har fået igennem FiveM.
På den måde ved jeg hvordan, at en Vicerigspolitichef skal opføre sig, og ikke skal opføre sig. Mange af mine venner, som jeg primært spiller med er også en del af vicerigs-holdet, så jeg ved godt hvordan at tingene hænger sammen.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er blevet mere aktiv som betjent end sidst, men jeg ved, at jeg vil være mere aktiv som betjent, hvis jeg fik rollen som vicerigspolitichef.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå bedre RP, og lave mine nogle ambitiøse og gode styrker, som ikke ender med trolls. Jeg vil også hjælpe med at forbygge de trolls, som kommer. Altså lærer dem om, hvordan man skal være som politi.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg synes, at I skal vælge mig, da jeg prøver mit bedste, når jeg er betjent, og jeg elsker at være det. Det er nok den bedste del af DarkRP aspektet, imo. Jeg lever mig også en hel del ind i det, og det ender ikke ud med bare troll, som det ellers godt kan blive.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej, det synes jeg ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.