Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Jahej


Recommended Posts

In-game navn: Jahej

SteamID: STEAM_0:1:14358893

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal vælges til Rigspolitiet på det grundlag, at jeg har en masse erfaring. Jeg har spillet på serveren siden starten og har for det meste spillet som politi. Retfærdighed er grunden til at jeg vil være en del af ledelsen, jeg gør ikke dette for at opnå rigdom men for at skabe retfærdighed. Jeg har tænkt mig at opsætte en oprigtig og hjælpsom politi styrke der kan reglerne, og hvor alle føler at de bliver hørt. Jeg vil sørge for, at alle betjente får en fair behandling og får et ordenligt grundlag hvis demote skulle ske. Under min ledelse vil civile også blive hørt og få deres mening taget seriøst hvis de ikke er tilfredse med noget/nogen. Jeg vil altid være åben overfor kommende betjente, og ser potentiale i alle og ikke kun I nogle få udvalgte. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg spiller dagligt 2-6 timer på serveren, hvor 90% af tiden går med at være betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil opnå en korruptions fri styrke, der tager borgerne seriøst og behandler dem med respekt og lighed. De samme regler der gælder for civile, vil også gælde for betjente i min styrke. Jeg vil som vidt muligt forsøge at besvare alle spørgsmål eller tvivl omkring styrken. Jeg vil opnå en styrke der ikke bare kører rundt og troller, mange gange har jeg set betjente der går rundt og tazer og stunstick abuser hvor jeg ikke har kunne gøre noget da jeg ikke har magten, men det er vel det jeg vil ændre. Jeg vil have en styrke hvor fejl og mangler ikke bliver accepteret, men der stadigvæk gives ekstra chancer. Jeg vil også så vidt muligt kun ansætte kompetente betjente der kan reglerne og ikke har tænkt sig at udnytte jobbet til sit eget bedste. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Det jeg kan bidrage med er, at sammensætte en ordentlig politistyrke der tager jobbet seriøst, bidrager og ikke mindst hjælper hinanden, i svære situationer. Kommunikation vil også være en vigtig faktor i min ledelse af en politistyrke, hvor alle samarbejder for at udrydde kriminaliteten. Jeg vil også have en vis seriøsitet omkring jobbet og komme med gode inputs til forbedringer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.