Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Banan Ron ron


Banana

Recommended Posts

In-game navn: Banan ron ron

SteamID:  STEAM_0:0:189044768

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Fordi jeg elsker at være politi, Jeg tager mig mere seriøs når jeg er politi og ikke bare troller rundt eller bare ser på folk der bliver truet eller det der minder om 

jeg vil have mere styr på politi styrken som jeg har

Jeg er god til mit arbejde og snakker godt med de fleste mennesker på serverne
 og jeg er ik bare en af dem der siger mit gang skal bare have witelist hvis jeg slår det til, de skal bare lades gå eller de skal have gang rabat

jeg spiller meget som politi 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online stortset hver dag og jeg er politi det meste af tiden 

og jeg er begyndt for en del tid siden at spille på begge servere, det var før man kunne ansøge den første gang jeg ansøgte 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?
jeg vil gerne opbygge en styrke der kan forsvare sig selv kan sit rp og ikke bare skyder på åben gade på folk eller biler der bare køre rundt, det syndes jeg ikke er aksebtalt

en styrke hvor vi laver vores arbejde som det burde aka vi laver fartmålinger, patrolje, rensagninger, kommer når andre skal bruge hjælp i fx nødopkald eller når vores kolegaer skal bruge hjælp
jeg vil hjælpe min styrke mere med vores rensaninger beskyttelse af pd og tage og se mere på hvad der sker for de andre kolegaer som jeg har og hvordan jeg kan hjælpe dem mere end jeg går i forvejen

jeg vil hjælpe min styrke med at finde rundt og lære dem op hvis de spørg om jeg kan/vil

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

jeg syndes ikke alle tager de klager de får ingame som de burde, nogle siger jeg kikker på det eller tager en snak med vedkommende hvor det der skete var meget alvorligt 
jeg vil tage de klager seriøst som man burde 

Jeg vil lære mine kolegare op hvis de spørg om jeg kan/vil (det har jeg ikke prøvet nogle gøre før)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

nej men i er velkommen til at spørge hvis der er noget i vil vide 😄
 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Flænser skrev:

-Rep

-Kan ikke finde ud af at høre på begge parter i en sag (personlig erfaret) 

-Umoden

-kunne ikke se dig som en særlig god leder

hvornår snakker vi hel præsis om?
Btw jeg lytter til begge parter 
Hvad gør mig hel preæsis umoden?
men ellers tak for svaret 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.