Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Lowkey Drippy ツ


Antonn

Recommended Posts

Dit in-game navn:4nt0n
Dit SteamID: STEAM_0:1:237135557

Spillerens in-game navn: Lowkey Drippy ツ
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:519485932

Tidspunkt for hændelse: ca 08:50 til 09:00

Hvilke regler er blevet brudt: Failbase, attempt RDM, NLR, Props på vejen


Hvad skete der: han har en base hvor man skal no colide for at komme ind hvilket ingen udover Lowkey Drippy ツ kan. Raider ham og han kommer tilbage og prøver at få hans våben som er på jorden,
jeg dræber ham og han køber en glock fra en vending machine og prøver at dræbe mig. Han spawnede også et par props på vejen.

Beviser: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @hob1s.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at "Lowkey drippy" bryder en del forskellige regler i disse klip. Jeg vil lige tak en snak med ham ingame og give ham en passende straf.

- Dog skal jeg lige høre om han fortsatte med at spawne props på vejen, eller skete det kun 1 gang som vi ser i klippet?

 

Tak for din henvendelse

- Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil også lige tilføje at i morges klokken 0400 skød Lowkey Drippy min bil uden grund. (Hvis det virkeligt er nødvændigt kan jeg godt sende et klip, skal bare have uploadet det først. Men det er dårlig kval ved ikke hvorfor!)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.