Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Adam Rotem


Recommended Posts

 

In-game navn: Adam Rotem

SteamID: STEAM_0:0:65326492

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

 

Jeg mener selv at jeg har meget erfaring som politibetjent, inde på Stavox. Hvor at jeg tit oplever folk gør noget, som betjent eller Vicerigschef, som jeg personligt ikke selv ville gøre. 

Jeg kunne godt tænke mig at give mit eget form for input, på det ovenstående, ved at være Vicerigspolitichef for politistyrken. 

Jeg synes selv, at jeg egner mig som en god og fair leder indenfor politiet. 

Jeg føler tit at politistyrken, på visse tidspunkter, mangler en Vicerigspolitichef som engagerer sig i sin stilling, og tager alles synespunkter i betragtning.

Jeg kunne godt tænke mig at selv sørge for at jeg er den Vicerigspolitichef som udfører det ovenstående.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er inde på Stavox rigtig ofte, det vil sige at jeg er aktiv når jeg hverken er på arbejde eller i skole. I den tid jeg er aktiv består meget af den tid af politi-RP, inde på Evocity. 

I den tid hvor jeg spiller på Stavox synes jeg selv, at jeg er rigtig god til at variere mellem jobmulighederne inde på serveren.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Igennem stillingen, som Vicerigspolitichef, ville jeg kunne skabe en god, underholdenede og attraktiv RP.

Ikke nok med det, så synes jeg også at tilstrækkelig kompetence og seriøsitet, er en vigtig faktor indenfor politistyrken på Stavox. Derfor vil jeg være med til at kvalitetssikre politistyrken.

Jeg vil være den Vicerigspolitichef, som der er brug for i de timer hvor der ikke er nogen, bl.a. de tidlige timer i weekenden og de sene timer i hverdagen.  

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg er en aktiv erfaren betjent som rigtig godt kan lide politi-RP og at spille Garrys Mod.

Jeg mener selv jeg kan være effektiv i visse rp situation så som forståelse og bl.a. også politijagter.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej.

 

Venlig hilsen Adam 🙂.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.