Hop til indhold
Stavox

Bank e2 hjælp


Expel

Recommended Posts

Jeg har længe gerne ville lave en bank e2, men jeg var bare ikke god nok til e2. Nu er jeg blevet meget bedre og håber jeg kan lave en simpel bank e2 nu. Dog har jeg brug for lidt hjælp til at forstå de forskellige ting som en bank e2 er opbygget af. Derfor spørger jeg her om der er nogle der har en simpel bank(ved godt at det er en bank e2 og det derfor ikke bliver helt simpelt) e2 som de kan sende. evt hvis der er nogle der ville være rigtig flinke og havde noget tid til overs så at gå ned og forklare stykke for stykke de basale komponenter i en bank e2 kode. Det var alt ved godt at jeg måske ikke får noget ud af det her post, men synes alligevel jeg skulle prøve for at se om jeg kunne være heldig

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ibex123 skrev:

Jeg har længe gerne ville lave en bank e2, men jeg var bare ikke god nok til e2. Nu er jeg blevet meget bedre og håber jeg kan lave en simpel bank e2 nu. Dog har jeg brug for lidt hjælp til at forstå de forskellige ting som en bank e2 er opbygget af. Derfor spørger jeg her om der er nogle der har en simpel bank(ved godt at det er en bank e2 og det derfor ikke bliver helt simpelt) e2 som de kan sende. evt hvis der er nogle der ville være rigtig flinke og havde noget tid til overs så at gå ned og forklare stykke for stykke de basale komponenter i en bank e2 kode. Det var alt ved godt at jeg måske ikke får noget ud af det her post, men synes alligevel jeg skulle prøve for at se om jeg kunne være heldig

Hvis du kigger godt igennem scripting så burde du nok finde et på e2er såsom quickbank

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Maloni skriver, de fleste Bank E2'er fungere i bund og grund på samme måde. Forskellen er nok bare, hvor godt de forskellige løsninger er optimeret, og hvor godt de virker ift. hinanden.

Du burde kunne få rigelig af glæde af de Gratis E2'er der ligger under scripting forumet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.