Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]FleXuZ


Recommended Posts

In-game navn: FleXuZ

 

SteamID: STEAM_0:1:204013997

 

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg synes jeg skal være en del af ledelsen fordi at jeg har spillet på serveren i godt 1700 timer hvor af halvdelen af det er spillet som betjent ca hvilket giver mig en masse erfaring for hvordan politiarbejde skal udføres og hvad forskellige situationer kræver af betjente. Jeg vil sørge for at alle føler sig retfærdigt behandlet af min styrke og vil ikke være bange for at sætte ind og gøre noget ved styrken. Jeg kan se indad hvis der laves fejl og de vil derefter selvfølgelig blive rettet op på. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg vil sige jeg spiller dagligt (hvis intet forhindrer mig) og at jeg spiller mellem 3-5 timer når jeg er inde. Derudover spiller jeg en normal dag måske betjent 1-2 timer dog kan det variere nogle dage mindre og andre mere.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

En god og samarbejsom styrke som vil kunne skabe noget godt rp. Jeg vil samle en styrke med kvalificeret og kompetente betjente hvor at alle føler sig velkommen i styrken. En styrke der kan hjælpe hinanden have det sjovt med hinanden.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en erfaren betjent som kender til serverens regler og love. At sammensætte en perfekt styrke som kan have det sjovt samt gøre en indsats og være velfungerende. Jeg vil bruge min tid på at forbedre styrken til hver en tid hvilket vil sige at jeg også vil håndtere de klager der kommer

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Dette er skrevet på min mobil da jeg ikke lige pt kan få min PC til at virke ordenligt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.