Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Rigspolitichef Ansøgning - JG91


JG91

Recommended Posts

In-game navn: JG911

SteamID: STEAM_0:1:157303344

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg har meget erfaring som ledelse i FiveM. Jeg kan godt lide og være betjent fordi der sker mange ting som jobbet. Jeg tror at jeg kunne være en god hjælp fordi jeg har tænkt mig at tage jobbet meget seriøst. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg spiller ogs meget FiveM men jeg er på når jeg har lyst til at spille GMod så okay tit

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå at få et godt politi hold som kan finde ud af sit arbejde og at få delt folk ud på nogle forskællige poster

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? En god og erfaren betjent som tager sit job seriøst. Jeg har også meget erfaring med RP med over 2000 timer. Jeg har 1500 timer i GMod. Jeg er meget imødekommende og glad for og snakke med nye mennesker.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.