Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]4nt0n


Antonn

Recommended Posts

In-game navn: 4nt0n

SteamID: STEAM_0:1:237135557

Alder: 12

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: 

Jeg kan holde godt styr på mine kollegaer som indsats leder, så jeg tænker at jeg kan holde mere styr på mine kollegaer som vicerigspolitichef, fx hvis der nu er en dårlig indsatleder/politibetjent kan jeg blive, vicerigspolitichef og demote dem osv. Jeg kan også holde hovedet koldt i de fleste situationer.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Jeg er betjent ca 1timer - 3timer eller mere, men det er ikke lige hver dag jeg er betjent

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg ville gerne opnå at kunne have bedere politi/kollegaer så folk ikke for ugyldige bøder fx: hvis de nu har kørt lidt skævt eller noget så for man ikke en bøde siden det sikkert er noget betjenten kunne have gjort selv.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:

Jeg kan holde hovedet koldt, tage gode beslutninger på hvad der skal ske omkring politiet,

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

egentlig ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

 

På 21/05/2020 den 1:13 PM , hob1s skrev:

hvis der nu er en dårlig politibetjent

Nu har jeg oplevet dit rp ingame, og du har jo tydeligvis ikke styr på dit rp eller reglerne som betjente hvilket er meget irriterende.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.