Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Abdul Jammal


Recommended Posts

Dit in-game navn: Kenzooo

Spillerens in-game navn: Abdul Jammal

 

Dit SteamID: STEAM_0:0:235169035

Spillerens SteamID: STEAM_0:0:51556191

 

Tidspunkt for hændelse: Omkring klokken 12:30 (21 / 05 - 2020)

Hvilke regler er blevet brudt: 

  • 12.2: Du har pligt til at følge regler og love, og må hverken køre vanvidskørsel eller råbe fuck politiet
  • 12.3: Hvis du bliver kaldt ind til siden af en betjent, kører du ind til siden, du flygter ikke.

 

Hvad skete der: Det der sker er at jeg ser Abdul Jammal kører vanvidskørsel, og vælger så at forsøge at få ham stoppet.

Jeg sætter blink og sirene på, men han vælger at ignorer det. Jeg kører længere op end ham, stiller mig bag min bil, hvor han vælger at smadre lige ind i bilen i den forkerte vejbane.

Jeg får heldigvis de der 10% chance for at komme op igen, og begynder så at skyde efter ham, da han har vist sig som en trussel overfor mig.

Vi kører om ved J&M Glas, hvor jeg igen stiger ud hvor han bevidst går efter mig. Swrek samler ham så op, og kører rundt med ham. Det skal lige siges Swrek var betjent.

Han sætter ham så af ved hans bus, hvor buschaufføren skyder Swrek. Vi leder videre efter ham, og ser så buschaufføren i spawn. Jeg eftersætter ham igen, og vi når cirka en hul omgang om mappet.

Han kører opad bakken ved hospitalet, hvor @ibex123 stopper ham med Stop Bil Ting, og jeg begynder at skyde imens fordi han valgte at vise sig som en trussel overfor os. Derefter arrester vi ham så.

Han går så af sit job, da vi satte hans bil ind i konfiskerings stedet.

 

Opsumering: Han bryder reglerne ved at køre vanvidskørsel & flygter fra politiet samt RDM.

 

Bevis: 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.