Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Flænser


Recommended Posts

In-game navn: 

Flænser

 

SteamID:

 STEAM_0:0:186187335

 

Alder:

16 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg selv mener at jeg er en god og effektiv leder de gange jeg nu kan komme til at være indsatsleder, jeg er åben overfor alle, med det menes at jeg lytter til både borgere og også mine egne betjente hvis der har været en lille ''fighte'' og så har jeg også bare et godt overblik over hvad de forskellige i styrken laver og sørger for at der bliver lavet noget hele tiden, at der ligesom ikke er nogle som bare står og ''glor'' og så er jeg også meget seriøs som betjent, med det siges, at jeg giver den straf som er passende overfor hvad der er blevet gjort af ''crime'' og jeg vælger ikke bare den nemme måde bare fordi jeg kan folk skal ha den straf som der er passende for hvad de har gjort jeg sørger altid for at opgaven bliver løst på den bedste mulige måde og den mest grundige.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er på sådan ca 5-7 timer om dagen og ud af de 7 er jeg nok på de gode dage betjent i en ca 3 timer på en dårlig måske 1 time

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne være med til at ''bestemme'' hvilke betjente som kommer ind i styrken sådan at jeg er sikker på det er nogle som ''laver'' noget og nogle som har en intention om at være seriøse og give de passende straffe som folk skal have, jeg er en positiv glad person som gerne lytter til inputs fra mine medbetjente, hvad end det er mit lederskab eller bare ude i marken, mit mål er at samle en god styrke med en masse kompetence så vi kan få fældet alle de kriminelle på en god og ordentlig måde, jeg ser ikke at mine betjente taler grimt/flabet til borgerne dette vil blive slået ned på og jeg vil tage en snak med disse personer.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med meget jeg har en masse erfaring indenfor politiet, jeg er meget flink og lytter til hvad alle har at sige samtidig med at jeg stadig går meget op i at skabe den stærke styrke som alle borgerne kan føle sig trygge ved. Jeg går meget op i at vedligeholde styrken og sørger altid for at det er dem med mest kompetence som kommer ind.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej der er ikke noget, men står altid klar hvis der skulle være nogle spørgsmål.

 

-Flænser

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @xemankbh28.

 

Din opstilling er knap så godt og det med fed skrift, ser ikke så godt ud i en ansøgning (Andet end ved spørgsmål).

Jeg har haft lidt dårlige situationer med dig (De gange jeg har set dig), men hvis vi ser bort fra det, ser jeg dig som en fin fyr.

Jeg giver dig et NEUTRAL REP, bla. grundet ansøgningen.

 

- Kenzo

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.