Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Herman Jensen


Recommended Posts

In-game navn:  Herman Jensen

SteamID: STEAM_0:1:505374957 

Alder: Jeg meget snart 15 år, men er meget moden af min alder.

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen fordi, jeg er meget effektiv  når jeg er i styrken og en god leder,

samt også en meget imødekommende person,  Jeg gør altid tingene så de bliver løst på den rigtige måde, 

derfor har jeg altid overblik over styrken for vi kan ikke havde folk der løber rund og pjatter,

Jeg gør altid tingene så de bliver løst på den rigtige måde.

   

   

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online 5-6 timer om dagen. Ca 2-2,5 timer af dem er jeg betjent. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Vil gerne give nye og gamle spillere gode oplevelser,  hvis de er nye inden for politistyrken for første gang, eller hvis spilleren sjældent spiller som betjent. 

Jeg er en positiv leder der altid lytter på, hvad folk har at sige, og det er det billede folk skal havde i hoved når de tænker på politiet.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en masse ting. Fx jeg er en meget effektiv leder jeg er ikke en der for andre til at lave alt.

Samt er jeg en meget positiv og imødekommende leder.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej ikke lige hvad jeg ved;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @morslilledreng1

 

Jeg synes din ansøgning er veldig fin, du har en masse tekst på og du virker seriøs omkring den.

Jeg ser dig dog ikke meget som betjent og du cop-baiter altså lidt engang imellem.. Men det er jo en anden side.

Du er en super flink fyr, du får derfor et +REP, vil godt kunne se dig på styrken.

 

- Kenzo

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.