Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Ducky20


Ducky

Recommended Posts

In-game navn: Ducky20
 

SteamID: STEAM_0:0:56813494
 

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen, fordi jeg har meget erfaring som betjent, samt har været en del af ledelsen førhen. Jeg er retfærdigt og lytter til begge parter i en sag, samt sørger for at de begge føler sig forstået, og føler at de har fået en retfærdig behandling. Jeg skal også være en del af ledelsen, da jeg går meget op i, at sørge for at alle får en god RP oplevelse (det gælder både spillere og betjente). Udover det er jeg meget aktiv inde på Evocity, og spiller nærmest hver dag som betjent. Jeg er god til at tage ansvar, og er altid klar til at hjælpe dem der har brug for det.  Jeg kan stort set hele serverens reglement, samt serverens færdselslov, hvilket hjælper både mig og resten af styrken til at lave bedre RP. Jeg går derudover også meget op i at det kun er de bedste af de bedste der er en del af styrken, og ikke at ansætte nogen der ikke lever op til kravene.
 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er stort set online hver dag, hvor jeg bruger største delen af dagen som betjent.
 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå en god og velfungerende styrke, som går efter at levere det bedste RP til spiller, samt dem selv. Styrken skal selvfølgelig bestå af erfarne, kvalificeret og kompetente betjente, der ved hvad de laver. Jeg vil udover det gerne opnå en styrke, som på ingen måde tolerer grimt sprog, mobning og troll. En styrke, hvori alle arbejder godt sammen, samt har det sjovt med hinanden. 
 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med meget erfaring som betjent, samt et godt kendskab til serverens reglement og færdselslov. Jeg kan derudover bidrage med evnen til at kunne sammensætte en styrke kun bestående af de bedste, som leverer godt RP. Jeg kan bidrage med at jeg tager RP meget seriøst, samt lytter til folk. Derudover håndterer jeg med glæde også eventuelle klager folk nu skulle have, samt sørger for at de bliver håndteret på den bedst mulige måde.
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej, ikke umiddelbart 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.