Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kim Karsten


Recommended Posts

In-game navn:

Kim Karsten

SteamID:

STEAM_0:1:224695796

Alder:

13 - Bliver 14 13.08.06

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

  • Jeg er aktiv
  • Jeg kender reglerne for betjent, og kender færdselsloven.
  • Jeg er en realistisk betjent med realistiske bøder.
  • Jeg er kompetent såvel som aktiv.
  • Jeg kender reglerne for betjent.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

  • Jeg har ikke et præcist antal, men er nok aktiv omkring 4 - 6 timer om dagen, ud af de timer er jeg nok betjent i over 4 timer, da jeg ikke har noget og lave, så jeg er nok betjent stort set heletiden. Jeg har nok ialt 1.400 timer på Stavox, og i alle de timer har jeg nok være betjent i 1.000 af dem, så jeg har mange erfaringer.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

  • En kompetent styrke, med kompetente betjente.
  • En sikker by.
  • Jeg vil opnå kendskab til færdselsloven samt betjentene.
  • Jeg vil også sørge for at alle føler sig trykke sammen med politiet.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

  • Aktivitet.
  • Jeg vil også bidrage med mange af mine politi e2'er.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

  • Nej, jeg håber i nød min ansøgning til rigspolitiet. 
  • Hvis i har syntes jeg mangler noget så skriv bare en privat besked til mig over forum eller over discord 🙂
  • Hav en fortsat god dag, hyg dig/jer 🙂
Link til kommentar
Del på andre sites

Det var dig der hed 'Games' for nogle dage siden, ikke?

Han har lige erkendt det over Discord.

Jeg føler at den her video vil hjælpe Rigspolitiet med at beslutte, hvorvidt om du skal være en del af styrken eller ej.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Guzern skrev:

Han har lige erkendt det over Discord.

Jeg føler at den her video vil hjælpe Rigspolitiet med at beslutte, hvorvidt om du skal være en del af styrken eller ej.

Hejsa, som du nok også kan høre er intet ment, hvis jeg hacke serveren havde jeg nok ikke spillet på den hver dag. Du kan også høre at i videoen små griner jeg også lidt.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/05/2020 den 9:44 PM , Guzern skrev:

Det var dig der hed 'Games' for nogle dage siden, ikke?

Han har lige erkendt det over Discord.

Jeg føler at den her video vil hjælpe Rigspolitiet med at beslutte, hvorvidt om du skal være en del af styrken eller ej.

 

 

Føler lidt han er ironisk igennem videoen dog (dog nok ment en smule seriøst fordi han gerne vil med), også det med at hacke eller ddos. Så personligt kan jeg ikke se problemet helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Onkel Hans Jørgen skrev:

Føler lidt han er ironisk igennem videoen dog (dog nok ment en smule seriøst fordi han gerne vil med), også det med at hacke eller ddos. Så personligt kan jeg ikke se problemet helt.

Nu ved jeg ikke hvad andre mener, men jeg føler at nævne det på den måde åbent ingame mens han løber rundt er liiiidt for tankeløst.

Udtrykkende bør ikke jokes med, medmindre at folk har fået det hele. Ellers kan det meget nemt misforståes.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Guzern skrev:

Nu ved jeg ikke hvad andre mener, men jeg føler at nævne det på den måde åbent ingame mens han løber rundt er liiiidt for tankeløst.

Udtrykkende bør ikke jokes med, medmindre at folk har fået det hele. Ellers kan det meget nemt misforståes.

100% enig, det var lidt ude af det blå måske.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, så.

De episoder jeg har haft med dig har været fine.

Jeg vil ikke tage udgangspunkt i hvad andre siger, som nogle gøre...

Altså alt i alt, tror jeg ikke du vil kunne opfylde de krav der bliver sat.

Til de andre, som skriver -rep, men ikke rigtig begrunder det end andet end

17 timer siden, anton jensen skrev:

-rep 

har ikke haft for gode oplevelser med ham som betjent 

éller 

 

På 20/05/2020 den 6:58 PM , Knudåge skrev:

-Rep

har haft mange dårlige oplevelser

fra hvor du har være betjent

Og som slet ikke siger hvornår eller andet, det er tamt.

Neutral rep.

Good luck!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, xemankbh28 skrev:

-Rep

 

-Meget flabet som betjent

-Smart attitude

-kender til reglerne men følger dem ikke

Hvis du mener om det med at jeg skriver "ik græd", så har du virkelig et problem. 

Her er hvordan du reagere når man udsender en warrant som har en god nok grund. Jeg warranter dig f.eks tidligere idag ved gården hvor der er printere. Så skriver du til mig følgende besked "Hvordan kan du se det, fail warrant" (noget med det). Så her tidligere igen warranter jeg dig for at der er en person som går rundt inde på din grund med en keypad cracker. Jeg vælger så at udsende en rensagningsakendelse med grunden "Bære rundt med en keypad cracker", så svare du tilbage igen "Nice fail warrant", jeg bliver så træt og vælger at svare på den måde som jeg gør. Jeg underskylder så, hvorefter du vælger at være flabet overfor mig. Derfor tænker jeg okay, du vælger at være flabet, derfor stopper jeg med at svare dig igen.

 

Her er bevis materialet. Håber du forstod mine svar, som du også kan se er klokken sendt på aften

 

https://gyazo.com/0f4a6a845ad8707a6635b6397b53b86f https://gyazo.com/310b5dd7973e8c1391c4b2d389113ad0

Link til kommentar
Del på andre sites

Hør jeg forstår ikke hvorfor du behøver at udstille mig på denne måde jeg går ikke ind og laver en - rep på dig for episoden i dag? Episoden i dag var 100% min fejl og det ved jeg også godt. Nu taler jeg bare generelt jeg synes du er flabet så forstår ikke hvorfor du tar det så personligt. 

49 minutter siden, Kim Karsten skrev:

Hvis du mener om det med at jeg skriver "ik græd", så har du virkelig et problem. 

Her er hvordan du reagere når man udsender en warrant som har en god nok grund. Jeg warranter dig f.eks tidligere idag ved gården hvor der er printere. Så skriver du til mig følgende besked "Hvordan kan du se det, fail warrant" (noget med det). Så her tidligere igen warranter jeg dig for at der er en person som går rundt inde på din grund med en keypad cracker. Jeg vælger så at udsende en rensagningsakendelse med grunden "Bære rundt med en keypad cracker", så svare du tilbage igen "Nice fail warrant", jeg bliver så træt og vælger at svare på den måde som jeg gør. Jeg underskylder så, hvorefter du vælger at være flabet overfor mig. Derfor tænker jeg okay, du vælger at være flabet, derfor stopper jeg med at svare dig igen.

 

Her er bevis materialet. Håber du forstod mine svar, som du også kan se er klokken sendt på aften

 

https://gyazo.com/0f4a6a845ad8707a6635b6397b53b86f https://gyazo.com/310b5dd7973e8c1391c4b2d389113ad0

Hør jeg forstår ikke hvorfor du behøver at udstille mig på denne måde jeg går ikke ind og laver en - rep på dig for episoden i dag? Episoden i dag var 100% min fejl og det ved jeg også godt. Nu taler jeg bare generelt jeg synes du er flabet så forstår ikke hvorfor du tar det så personligt

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, xemankbh28 skrev:

Hør jeg forstår ikke hvorfor du behøver at udstille mig på denne måde jeg går ikke ind og laver en - rep på dig for episoden i dag? Episoden i dag var 100% min fejl og det ved jeg også godt.

Jeg havde misforstået din reputation.

 

2 minutter siden, xemankbh28 skrev:

Nu taler jeg bare generelt jeg synes du er flabet så forstår ikke hvorfor du tar det så personligt.

Jeg tager intet personligt, jeg reagere bare ud fra det og tager handlinger.

59 minutter siden, xemankbh28 skrev:

-Smart attitude

Når du mener "Smart attitude", hvordan "smart", mener du så jeg er?

 

Jeg behandler folk som de selv vil behandles.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kim Karsten skrev:

Jeg havde misforstået din reputation.

 

Jeg tager intet personligt, jeg reagere bare ud fra det og tager handlinger.

Det er også i orden og jeg ved godt det var min fejl her tidligere, og som sagt du kan jo godt reglerne, jeg synes bare "personligt" selv at du ikke altid lige følger dem. Men du er god nok, håber vi kan slutte den her🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, xemankbh28 skrev:

Men du er god nok, håber vi kan slutte den her🙂

Ja, tænker også og stoppe den, syntes det er barnligt at skrive den over forum. Men ellers tak for dine holdninger / meninger, jeg vil arbejde på sagen omkring min attitude.

Link til kommentar
Del på andre sites

- Rep

 

+ Du har godt kendskab til reglerne

+ Du hygger dig meget på serveren

+ du tit online dog ser jeg dig ikke som betjent altid

- Selvom dit gode kendskab til reglerne bruger du dem ikke

- Du er for useriøst i rp ( som jeg sagde du hygger men måske lidt for meget )

- Du har fjollet en del her de seneste uger

- Kan ikke se hvordan du skulle lede en styrke seriøst og ordenligt

- Dit sprog skal der arbejdes med da du godt kan finde på at tale hårdt / ned til nybegyndere ( har jeg set før )

- Som du nævner i din tråd “ Jeg har nok ialt 1.400 timer på Stavox, og i alle de timer har jeg nok være betjent i 1.000 af dem” Ser dig nok 3 / 10 gange som betjent

- Du stopper ikke når der bliver sagt stop ( Da jeg startede på Stavox oplevede jeg dig Kim Karsten gå og random taze folk, da jeg ikke havde godt kendskab til forum kunne jeg desværre ikke ligge en ban-request op )

 

Held og lykke

//Rusty

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.