Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] [Afsluttet] Klage på Kjeld


Dazzle

Recommended Posts

Denne klage går først og fremmest ud på at rigspolitiet har for meget magt... Min klage forholder sig til Kjeld. Kjeld vælger at skifte job til Politibetjent, som jo i sig selv er fint nok. Men da der ca. er 5-7 minutter tilbage indtil udbetalingen af bankboksen, vælger han at skifte job til vicerigspolitichef. Derefter demoter han en hel del af styrken, med grunden "ny styrke". Dette i sig selv har han lov til, dog finder jeg det besynderligt, at han lige efter har fået pengene udbetalt, vælger han at skifte job til civil. Så vidt jeg ved nåede han ikke at hyre nogle betjente inden han skiftede job, og dermed var der ikke grundlag for demote. Ergo er jeg og en del andre betjente blevet demoted uden grund, for at Kjeld kunne få en større del af udbetalingen... Til info gik han heller ikke ud af serveren, så han skulle vel heller ikke noget i virkeligheden? Dette er et generelt problem på stavox, og bør ændres. 

 

 

Bevis: I de følgene videoer, kan man se Jahej og jeg der ransager en base, det er her hvor jeg bliver demoted.(https://youtu.be/_aR7SdeI7kU) Derefter ser man udbetalingen, hvor Kjeld og nogle andre betjente får løn. Ca 30 sekunder efter har han skiftet job. (https://www.youtube.com/watch?v=7AVf3exTcUE). Efter 60 minutter er han stadig inde som civil (https://gyazo.com/3e7ac87636ff9135aff72035be481681)

 

 

Mvh

En irriteret spiller 🙂  

Link til kommentar

Ved ikke om jeg må svare herpå, men nu gør jeg det.

 

Jeg sad og snakkede med Kjeld på daværende tidspunkt og mig og Kjeld blev enige om du var en af de 3 som skulle demotes.

Kjeld har været betjent længe på daværende tidspunkt, så det var egentlig ikke noget spontant, og tror grunden til han ikke var rigs før til sidst, var pga. han troede Kasper var rigs (da han var betjent), dog er jeg ikke sikker.

Men både mig og Kjeld sad og kiggede og blev enige om hvem der skulle demotes, hvilket blev til 3 personer.

3 timer siden, Dazzle skrev:

en hel del af styrken

Vi kiggede Ønokomi tappen igennem og så hvem der havde været med til at indtjene pengene som skulle udgives.

Du var en af de 3 som næsten intet have lavet og derfor blev du demoted.

Link til kommentar

Hej @Dazzle

 

Som @Mic også nævner, kigger jeg i økonomi for at se hvem der har lavet noget. Der ser jeg dig og 2 andre ikke har tjent så mange penge til politibankboksen. Det er derfor jeg vælger at demote jer, så de andre betjente kan få flere penge for deres hårde arbejde.

 

//Kjeld

Link til kommentar

Hej til både @Mic og @Kjeld. Ved ikke helt om i har forstået mit opslag, og ved hvad det vil sige at være i ledelsen. Så vidt jeg har forstået, i følge jeres modsvar, handler det, at være politi kun om at tjene penge, men åbenbart ikke at bekæmpe kriminalitet. Er det ubetydeligt for jer hvor mange man har arresteret, eller været med til, at fange? Er det også ubetydeligt hvor lang tid man har været på, eller hvor mange liv man har reddet? Som Mic også skriver, kigger I, i økonomien for at se hvem der har lavet noget. Ved ikke helt om du klar over det, men havde været politibetjent meget længere tid end dig, og har højst sandsynligt også lavet mere end dig. Som man kan se i dette screenshot har Kjeld konfiskeret, for mange penge. Dog husker jeg at dette skete under et raid, og at jeg reddede Mic's liv imens Kjeld gik rundt og konfiskerede krukker og diverse weed ting. Det som, @Kjeld retfærdiggjorde sin demote med, var at andre betjente der havde arbejdet hårdt fik hvad de fortjente. Men hvad vil det sige at arbejde hårdt? Og hvordan kunne du træffe det valg, ved kun at kigge på penge. Lyder umiddelbart ikke som en særlig kompetent beslutning. 

 

 

unknown.png?width=1070&height=602

 

Som billedet her beviser var jeg tilstede under raidet, og gjorde mit arbejde. 

Hele essensen i, at jeg skulle demotes, var ifølge @Kjeld, for at få en ny styrke. Ikke for det overnævnte modargument... Som også nævnt vælger @Kjeld at gå af politi, ca. 30 sekunder efter pengene er blevet udbetalt. Her har du ikke formådet at skabe en "ny styrke", som var grunden til min demote. Dette viser vel at du kun var der for pengene.

 

Her er endnu et bevis på at du kun tænker på at tjene penge. 

unknown.png?width=1070&height=602

 

 @Kjeld skriver i sin ansøgning til vicerigspolitichef, og jeg citerer "Jeg lytter til alle for at sikre de føler sig forstået og får en retfærdigt behandling." Hele denne situation modsiger lige nøjagtigt det citat. Du valgte at demote mig under et raid, hvorefter jeg skrev til dig over pm, uden at få svar. 

 

Har valgt så vidt muligt at holde @Mic uden for denne diskussion, da han ikke burde have været med til at træffe beslutningerne som politibetjent.

 

Mvh 

En endnu mere irriteret spiller 😞 

Link til kommentar

Hej @Dazzle

 

12 minutter siden, Dazzle skrev:

Så vidt jeg har forstået, i følge jeres modsvar, handler det, at være politi kun om at tjene penge, men åbenbart ikke at bekæmpe kriminalitet.

Jeg bekæmper også kriminelitet ved at ransage huse og konfiskere deres ulovlige genstande.

14 minutter siden, Dazzle skrev:

Er det ubetydeligt for jer hvor mange man har arresteret, eller været med til, at fange? Er det også ubetydeligt hvor lang tid man har været på, eller hvor mange liv man har reddet?

Jeg kan ikke se med de redskaber man har som betjent, hvor mange du har arrested, eller hvor lang tid du har været betjent.

 

//Kjeld

Link til kommentar

@Kjeld Ud fra det du har skrevet, tænker jeg ikke du har læst mit opslag igennem... VÆR SØD AT GØRE DET INDEN DU KOMMER MED MODSVAR 🙂 

 

54 minutter siden, Kjeld skrev:

Jeg bekæmper også kriminelitet ved at ransage huse og konfiskere deres ulovlige genstande.

Dette er tomme ord fra din side... Beviset er i ovenstående opslag.

 

 

54 minutter siden, Kjeld skrev:

Jeg kan ikke se med de redskaber man har som betjent, hvor mange du har arrested, eller hvor lang tid du har været betjent.

Her er et godt eksempel, på et at de problemer der generelt er med vicerigspolitiet "KOMMUNIKATION". Du siger du ikke har "redskaber" kan du ikke tale? Lad os sige du ikke havde "redskaberne" hvordan kunne du så overhovedet træffe beslutningen om at demote mig? Endnu et bevis på at rigspolitiet har for meget magt, og at de kan gøre hvad de lyster... 

 

Hvis du nu havde taget dig tid til at læse det hele igennem, havde du set at jeg havde citeret dig for noget du skrev i din ansøgning til vicerigspolitichef. Du får den her i kort form, så du ikke bliver for træt i hovedet "Jeg lytter til alle for at sikre de føler sig forstået og får en retfærdigt behandling." 

 

 

Mvh

En skuffet spiller😑

Link til kommentar

Rigspolitichefen har den mulighed, at han kan lave den bedst mulige styrke. Dvs. at demotion fra ham kræver ikke et grundlag som sådan.

Udfra det i har skrevet, så virker det som om at Kjeld har prøvet, at fjerne dem som ikke har lavet noget. Tanken er god, men det er super svært for den pågældende leder, at vide hvad folk laver, da vi kun kan se bøder.

Hvis lederen af styrken vil have styr på sine betjentes handlinger, så det der hvor møder kommer ind i billede. At uddele poster såsom færdselsbetjent, AKS, fartmålere, roadblock osv. er rigtig smart måde at gøre det på, og det helt klart noget @Kjeld skal tag med, hvis han vælger at kigge på hvor meget arbejde folk laver.

 

Angående din frustration over at vi må demote folk, hvis vi vil lave den bedst mulige styrke. Så er det ikke noget som bliver ændret foreløbig, dette er nemlig en af de tiltag, vi har som Rigspoliti som ændre forskellen på Indstatsleder og Rigspolitichef.

 

---------------------------------------

Hvis det blot var det, så vil jeg slutte tråden.

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.