Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban madsldr_


Madsldr

Recommended Posts

Steam id STEAM_0:0:190570809

 

lille note jeg har valgt og smide den her ind idag fordi i nok ikke ser den før den 20. Hej Staff nu er det 3 gang jeg søger om unban fordi jeg giver ikke op. jeg er 100 procent klar over at det er min skyld at jeg har fået ban men jeg følte mig provokeret af et par stykker der var på stedet. Men nu skal jeg ikke stå her og sige Uha det var ikke mig osv fordi det er jeg godt klar over, men jeg synes at selve straffen altså som i titlen var lidt overdrevet, altså fx. Utallige Løgne ville jeg ikke kunne anerkende fordi det var ikke fordi jeg decideret stod og løg Matti,mibb op i hoved det var jo fordi at jeg mente noget andet. men nok om det jeg vil rigtigt gerne sige undskyld til fx. Matti,Mibb og ham betjenten hvis jeg sårede nogen 

men jeg det skal også siges at jeg kommer ikke her fordi jeg tror at det er en legeplads hvor man bare kan begå fejl uden straf. men når det er sagt ville jeg krydse fingrene for at staff måske ville indse at Perm er lidt groft måske 1 måned ville jeg havde ment men jeg skal self. Ikke besteme over straffe det er fuld ud op til en administrator, men jeg håber igen at jeg ville kunne komme ind og lave noget nice RP sammen med vennerne igen MVH Madsldr. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mads
 

Dejligt at høre, at du vil ind og spille igen. 

Din unbanrequest er der godt med bid i, og din ihærdighed viser os, at du gerne vil ind og spille igen.
Jeg forveksler lige nogle ord med Mikk, og vi vender derefter tilbage til dig.

Vh

Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Igen Matti 

 

Jeg kender næsten proceduren Men det der er mest vigtigt for mig er at i forstår at jeg ikke laver sjov,

og jeg vil bevise at jeg brænder efter det men, håber på det bedste.

 

MVH Madsldr_ 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.