Hop til indhold
Stavox

Stavox lookup+


Recommended Posts

  • Svar 74
  • Oprettet
  • Seneste svar
2 minutter siden, Phillip Smith skrev:

@creaMY Havde en note på mig, men ingen så den rigtig.

Jeg ved ikke helt om du kan generalisere hele staff holdet og sige, at ingen tjekker de noter, vi laver om spillerne. Noterne er en mulighed for os som staff, sådan vi bedre kan skabe et overblik over spillerne - Det er jo heller ikke fordi, at vi skal tjekke noterne på enhver spiller, vi kommer i case med. Det er udelukkende til fri benyttelse. Måske det kunne være brugbart, men i sidste end vil jeg ikke mene, at det er nødvendigt

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, creaMY skrev:

Jeg ved ikke helt om du kan generalisere hele staff holdet og sige, at ingen tjekker de noter, vi laver om spillerne. Noterne er en mulighed for os som staff, sådan vi bedre kan skabe et overblik over spillerne - Det er jo heller ikke fordi, at vi skal tjekke noterne på enhver spiller, vi kommer i case med. Det er udelukkende til fri benyttelse. Måske det kunne være brugbart, men i sidste end vil jeg ikke mene, at det er nødvendigt

På ingen måde og generalisere, men virker ikke sådan 😉

I så fald, tak for feedbacken.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SandfeldErGud skrev:

Hvor er i klamme, hvis i nu begynder at spilel andre spil end pis-spil som Gmod på Stavox, ville i være smarte 🙂

Øhhm ok.

3 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

@Phillip Smith Nu er det sikkert et kæmpe outsider spørgsmål, da alle bruger Chrome, men kunne i måske også ligge det op på Firefox Addons?.

Kigger på det !

Link til kommentar
Del på andre sites

En lille opdatering herfra.

Firefox versionen er opdateret til 3.12, en masse fikses og forskellige ting 🙂

Google, skal godkende vores verision, og der kæmper vi lidt med dem.

Edge: Vi er igang med og udgive der også.

Brugere, vi overrasket over hvor godt i har taget imod den, det sætter vi pris på!

Husk i altid kan give os feedback her på forumet.

Peace out

Link til kommentar
Del på andre sites

Lille update herfra.

Det har stået lidt stille ang updates, og det er der en meget god forklaring på.

Jeg har været udsat for brand i mit værelse og det er udbrændt, derfor har jeg ingen computer haft, og er på macbook lige nu.

Nu har jeg haft tid til og opdatere den igen, og den nye er ude på mozilla, og vi afventer google!

Takker for alt feedbacken

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Lille update herfra.

Det har stået lidt stille ang updates, og det er der en meget god forklaring på.

Jeg har været udsat for brand i mit værelse og det er udbrændt, derfor har jeg ingen computer haft, og er på macbook lige nu.

Nu har jeg haft tid til og opdatere den igen, og den nye er ude på mozilla, og vi afventer google!

Takker for alt feedbacken

Så godt det der var sket på dit værelse, og jeg ønsker dig held med at få rodet op i det, og det er virkelig trist at dette er sket for dig.

Håber du får lavet det igen, og får dit gamle værelse tilbage, og tak for update!.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Så godt det der var sket på dit værelse, og jeg ønsker dig held med at få rodet op i det, og det er virkelig trist at dette er sket for dig.

Håber du får lavet det igen, og får dit gamle værelse tilbage, og tak for update!.

Hvor kan man se det? 😮

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.