Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Matti og Jaxu


WimBlim

Recommended Posts

Dit ingame navn: Wimblim
Staff ingame navn: @Matti 🐐 @Jaxu
Dit SteamID: STEAM_0:1:56144700
Staff SteamID: STEAM_0:0:121912066 - STEAM_0:1:420168501


Forklar situationen: 

@Jaxu:

Nr. 1 - Giver sine Gang members/venner foredele:

Det starter med at Business Egon kalder case på at jeg har brudt noget NLR.

I denne case vælger han så at sige, "Det er godt nok mange hjerneceller jeg mister, holy shit", "Jeg mister hjerneceller Pr. gang du snakker".

Det syntes @Jaxu ikke er noget slemt, (hvilket jo ikke passer).

Efter det rykker @Jaxu mig så væk fra Business Egon, og op på et tag.

Så vælger Business Egon at smække en prop op af taget, og løbe op, men @Jaxu vil ikke gøre noget ved det, "da han ikke har tid".

Da casen var ovre, og jeg havde modtaget min straf, kaldte jeg en ny staff, som så fik givet ham en straf.

Jeg synes det er underligt som @Jaxu ikke har "tid", til at give ham en straf, da det jo kun tager 5 sekunder.

 

@Matti 🐐:

Nr. 1 - Giver for hård straff:

Jeg havde en raid indgang, hvor mine smart doors, og de props var ved siden af, var fence.

@Matti 🐐 tp'er så til mig, og gøre mig opmærksom på det, og jeg ændre det hurtigt, men alligevel får jeg en straf på 300 sekunder, for det.

Jeg har på intet tidspunkt fået en advarsel for det eller lige gjort OBS. på det.

 

Nr. 2 - Ved ikke hvordan det skal forklares:

Det er noget med at Karl Mogensen har kørt Pelle Holm ned, og for at Pelle kan få sine ting igen, skal Karl Mogensen løbe HELE vejen rundt om spawn.

Et lille klip som kan hjælpe:

https://medal.tv/clips/22799430/d13379YecX7K


Bevis: Beviserne ligger iblandt forklaringerne, osv. Vil i gerne have noget video på alt det anden som er sket, så kontakt mig.,

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @WimBlim.

 

1. Efter min mening er "Det her mister jeg godt nok mange hjerneceller af, holy shit" ik groft nok til at få straf om.

 

2. Jeg kan godt forstå at du er frusteret over at jeg måske bare løb fra casen fordi at jeg ikke ville give en fra sit gang en straf, men min far havde været oppe og sige at jeg skulle smutte i starten af casen og ringede også midt i casen. Det undskylder jeg selvfølgelig også mange gange for.

Derfor sagde jeg også til dig, at du skulle kalde en ny case på det så en anden staff kunne tag sig af det efter jeg havde givet dig din straf .

 

Mvh Jaxu 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @WimBlim
Undskyld mit sene svar, jeg er først kommet hjem nu.

 

For at kommentere på din første klage på mig, så kan jeg kun sige, at man ikke behøver en advarsel, når man godt kender reglen. Du er gammel staff, og du burde godt kende reglerne. Det er jo hellere ikke dig, som bestemmer de straffe, som jeg uddeler til folk.

For at opsummere den anden video, så vælger jeg at være sød mod dem, da jeg mindes at de var i samme gang. Du kan også høre, at de snakker over Discord, og kan ærlig talt ikke se noget, som jeg ikke må i det klip.
Det er rigtig lang tid siden, så jeg kan ikke huske detaljerne helt præcist.

Vh
Matti 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ift. Jaxu er det op til den enkelte staff at vurdere, om personen mener, at det er slemt nok, til at få en straf for det. Det er ikke ligefrem en særlig pæn kommentar at komme med, men ikke nødvendigvis strafbart, hvis det ikke er på et personligt plan.

Jaxu's forklaring, til hvorfor han gik og havde lidt travlt giver vel fin mening.

 

Ift. Matti, er det som han også selv nævner, og til ham selv, om han vurderer at en straf er nødvendig. 300s jail er ikke forkert, eftersom du burde kende reglerne. Om du får en advarsel eller jail er op til ham selv.

Videon du har sendt ind er ved at være ret gammel, og er noget vi allerede kender til.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.