Hop til indhold
Stavox
  • 1

Er det tilladt at lave roadblocks lige foran baser?


Xean -.-

Spørgsmål

Dette er som sådan bare et spørgsmål, da jeg syntes det virker lidt underligt.

Jeg vil bare gerne have det på det rene.

Må man eller må man ikke lave roadblocks, som med grundlag er at forhindre (i dette tilfælde) andre gangs i at tjene XP.

Jeg er godt klar over vi bare kan planlægge et roadblockraid, men syntes stadig det er lidt underligt.

 

Spoiler

I disse tilfælde er der blevet sat roadblock op af Hermione og nogle andre fra gamesense lige foran Gården, for at forhindre os i at lave meth.

69ndoXW.jpg

Her er de igang med at sætte den op.

jhMkPww.jpg

Her havde de fjernet lidt af den, men sat AOS på vejen uden tilladelse, og græsområdet var også markeret med AOS

B8nPN7L.jpg

 

Ikke samme dag, men stadig samme situation, dog blokerede det ikke LIGE foran vores dør.

ij1wPsm.jpg

NGnFGeX.jpg

 

 

Igen, det er kun for at få klargjort nogle ting.

Det er self. heller ikke kun Gamesense, da vi også selv gjorde det, med præcist samme intentioner.

 

Det skal også siges at jeg har forsøgt (kort) at få kontakt med HOS, men lykkes ikke helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

I princippet er det jo ikke i mod reglerne, dog burde man nok lave nogle regler omkring dette. Det er selvfølgelig ikke særlig fedt for folk med meth produktion, at blive stoppet og få taget sit meth ligeså snart man forlader basen, da man jo gerne må tjekke bilernes bagagerum i en roadblock. Synes helt klart der skal laves noget i mod dette, før det bliver en trend at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se pointen i at lave en regel imod det, eftersom det er vildt nederen at stå og lave meth, og så blive taget af Politiet lige så snart man forlader basen.

En tydelig regel om, at man ikke må sætte roadblocks op ude foran meth-bygningerne ville være brugbart.

Hvis Politiet sætter roadblocks ude foran ens base, har man selvfølgelig stadig muligheden for at lave et roadblockraid og så køre ud med lastbilen efterfølgende.

Synes helt klart der skal laves en regel imod det 👍

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men er det ikke noget lignende politiet ville gøre hvis de fandt et sted der havde meth og at de havde våben, så ville der vel blive lavet checkpoints rundt omkring med noget lignende en AKS styrke der afventer. Jeg kan godt se hvorfor politiet gør det, da de jo OOC ved der er meth derinde, men jeg vil sige at man skal have konkrete beviser for at starte et checkpoint udenfor de bygninger der. Men så ville man jo godt kunne komme igennem med et roadblockraid.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Men er det ikke noget lignende politiet ville gøre hvis de fandt et sted der havde meth og at de havde våben, så ville der vel blive lavet checkpoints rundt omkring med noget lignende en AKS styrke der afventer. Jeg kan godt se hvorfor politiet gør det, da de jo OOC ved der er meth derinde, men jeg vil sige at man skal have konkrete beviser for at starte et checkpoint udenfor de bygninger der. Men så ville man jo godt kunne komme igennem med et roadblockraid.

Men hvis de har beviser, hvorfor så bare ikke raid basen? Men kan selvfølgelig lave en kortvarig roadblock under et politiraid, så kan de ikke komme ud i maks 15 minutter, men så heller ikke mere 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, MRBennetsen✔ skrev:

Politiet vil nogle gange vente til at se om de går ud, så well... jeg kan se hvad du mener!

De har du selvfølgelig ret i, men tænker ikke det er hele politistyrkens job at vente der måske i 30 minutter, bliver også lidt overdrevet, så måske 5 minutter + maks raid længde = 20 minutter. Når de har beviserne, ellers går det jo også "glemt".

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.