Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Troopz (Fjern Admin fra Boris)


Svupp

Recommended Posts

(Steamid: https://steamcommunity.com/profiles/76561198103143704)

Trooz, min ven, blev banned i en dag, for at proppe en chesseburger op i hovedet på mig. Boris tog ham bare væk 5 minutter efter det skete, og bannede ham. Boris gav ingen warning, eller forklaring på hvorfor han blev banned. Vi fandt så ud af senere at han banned han for at "prop-pushe". Jeg prøvede at forklare ham over PM (screenshot), at det var en joke og han ike gjorde noget forkert. Jeg går ud fra at det var en random spiller som rapportede ham, fordi den person ikke vidste vi var venner. Inden Troopz blev banned af ham prøvede han at forklare at vi var venner, og han tog bare en chesseburger op i hovedet på mig som en joke, og at han ikke prøvede at gøre noget. For at være retfærdig synes jeg at Boris skal havde fjernet sit Admin, Troopz gjorde intet forkert overhovedet. Han fik ingen warnings eller nogen forklaring, han blevet bare taget væk af en Boris og blev banned. Please tag hånd om det her, har oplevet ting som dette sket for andre flere gange.

(Boris går offline efter min sidste besked)

Boris admin abuse.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.