Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hjemløs boder


Kagen
 Del

Recommended Posts

Hej,

Jeg forstår hvor du kommer fra, og er også delvist enig med dig. Dog er 4x4 arealet også meget populært blandt hjemløse, og jeg elsker selv at bygge der, når jeg er hjemløs. 

 

Du hentyder til regel 3.10, dog tolker jeg den lidt anderledes. Jeg forstår regel 3.10 til at være ment til "ikke hjemløse". Desuden siger regel 18.1, som er ment til hjemløse "Du må KUN bygge på græs - og ingen svævende ting over ikke-græs". Derfor tænker jeg umiddelbart at hjemløse gerne må bygge der.

 

// Ducky20

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er mange steder hvor der er græs problemet er bare at, det stopper meget rp ifølge min mening når folk sætter deres donation ting op, især når 12 gør det på en gang.

Det bliver meget svært for gundealer som gerne vil have en shop op 

 

Billedet er taget af Marcus det er ment som et eksempel 

dcd91f427501ea48471b2185ec916971-png.jpg

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Du har ret i at der er græs andre steder end 4x4 arealet, men hvis man kigger på den lille strækning af græs, som bliver vist på billedet, så er der altså ikke plads til 12 hjemløse. Desuden må hjemløse bygge sin donations e2 3x3x3 - regel 18.3 - Derfor vil der blive endnu mindre plads til at bygge end der er i forvejen. Man kan som hjemløs derfor blive "nødsaget" til at bruge 4x4 arealet. 

 

// Ducky20

Redigeret af Ducky
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Ducky skrev:

Du har ret i at der er græs andre steder end 4x4 arealet, men hvis man kigger på den lille strækning af græs, som bliver vist på billedet, så er der altså ikke plads til 12 hjemløse. Desuden må hjemløse bygge sin donations e2 3x3x3 - regel 18.3 - Derfor vil der blive endnu mindre plads til at bygge end der er i forvejen. Man kan som hjemløs derfor blive "nødsaget" til at bruge 4x4 arealet. 

 

// Ducky20

Så må de hjemløse vel finde et andet sted. Om de blot er 12 eller 2, så synes jeg også, at de må bruge den lille strækning af græs som Kagen viste. Hvis det ikke er plads nok til dem, jamen så de velkommen til at rende rundt og spørger folk eller finde et andet sted.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

@Bimse👌

Folk bruger dette sted hvilket er fint nok 🙂 

73ZFd0C.png

 

29 minutter siden, Ducky skrev:

Du har ret i at der er græs andre steder end 4x4 arealet, men hvis man kigger på den lille strækning af græs, som bliver vist på billedet, så er der altså ikke plads til 12 hjemløse. Desuden må hjemløse bygge sin donations e2 3x3x3 - regel 18.3 - Derfor vil der blive endnu mindre plads til at bygge end der er i forvejen. Man kan som hjemløs derfor blive "nødsaget" til at bruge 4x4 arealet. 

 

// Ducky20

Det er godt nok sjældent man ser en hjemløs bygge så stort, prøv og tjek det billede som jeg har sendt det er alle i den størrelse 

Redigeret af Kagen
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Kagen skrev:

Det er godt nok sjældent man ser en hjemløs bygge så stort, prøv og tjek det billede som jeg har sendt det er alle i den størrelse

Begge af de to donations e2'er er 3x3, men ja ellers er det sjældent at en hjemløs bygger 3x bred

 

36 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Så må de hjemløse vel finde et andet sted. Om de blot er 12 eller 2, så synes jeg også, at de må bruge den lille strækning af græs som Kagen viste. Hvis det ikke er plads nok til dem, jamen så de velkommen til at rende rundt og spørger folk eller finde et andet sted.

Det går vel begge veje. Hvis 4x4 arealet allerede er i brug, så kan gundealeren jo også bare finde et andet sted at bygge? Desuden så er det relativt svært at finde andre steder at bygge, da den strækning og 4x4 arealet er nogle af de eneste steder der er græs inde i byen, som er stort nok til at bygge på. 

Redigeret af Ducky
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor skal det lige pludselig være et problem, at man ikke kan bruge græsstykket til andet end at sætte en gunshop op, som det primært bliver brugt til. Det er efter først til mølle princippet, og hvis hjemløse har lyst til at bygge der, skal de da have lov til det. Synes ikke at der skal til at være forbud for, hvor de må bygge, da de i forvejen har begrænset muligheder. Våbenhandlere kan tage en af de nærliggende bygninger.

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hvorfor skal det lige pludselig være et problem, at man ikke kan bruge græsstykket til andet end at sætte en gunshop op, som det primært bliver brugt til. Det er efter først til mølle princippet, og hvis hjemløse har lyst til at bygge der, skal de da have lov til det. Synes ikke at der skal til at være forbud for, hvor de må bygge, da de i forvejen har begrænset muligheder. Våbenhandlere kan tage en af de nærliggende bygninger.

Synes dog det virker overdrevet at de spawner dem op af hinanden og kæmper helt vildt. 

Dog har jeg ikke lige et billede eksempel  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 11 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.