Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request stavox Evocity


Le Adam

Recommended Posts

Alt det her skete omkring kl 01:00 vil jeg gætte på

Vil bare lige give det her til admins så kan i selv vælge hvad i vil gøre ved det
Jeg kom først derhen lidt efter det var startede fordi jeg hørte skyderi 

Mit ingame navn: Le Adam /steam id: STEAM_0:0:54146110

 

https://streamable.com/67ly4g
https://streamable.com/upjvny
 

 

Bims:STEAM_0:1:237384179
Mayan:STEAM_0:0:35843484
Mr Hunt:STEAM_0:0:70543977
PrivateRyan:STEAM_0:1:156915526
Spinn:STEAM_0:1:41355259
Lars langemand:STEAM_0:1:177231502
empty:STEAM_0:1:75146758

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Le Adam skrev:

 

Altså den eneste grund til, at jeg skød SpiNN var jo fordi, at han stod og sagde, at både min familie og jeg skulle have kræft og dermed i kemo.

Føler personligt selv, at det er en god nok grund især fordi, at jeg gav ham mange chancer.

 

Jeg ved, at dette også gælder 100% for Mayan, da vi var i opkald sammen, da det skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Bims skrev:

 

Altså den eneste grund til, at jeg skød SpiNN var jo fordi, at han stod og sagde, at både min familie og jeg skulle have kræft og dermed i kemo.

Følger personligt selv, at det er en god nok grund især fordi, at jeg gav ham mange chancer.

 

Jeg ved, at dette også gælder 100% for Mayan, da vi var i opkald sammen, da det skete.

Nøjagtig samme grund til at jeg skød ham 🙂 
Han sagde også jeg var en stor autist, at min datter skulle dø af kræft og at han håbede hun fik downs syndrom.

 

Der var mange grunde til at man havde lyst til at aflive ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Bims skrev:

 

Altså den eneste grund til, at jeg skød SpiNN var jo fordi, at han stod og sagde, at både min familie og jeg skulle have kræft og dermed i kemo.

Følger personligt selv, at det er en god nok grund især fordi, at jeg gav ham mange chancer.

 

Jeg ved, at dette også gælder 100% for Mayan, da vi var i opkald sammen, da det skete.

 

Helt præcis.
Han gik konstant rundt og sang at min familie skulle dø af kraft, og det samme skulle ske for mig. Så grunden til at vi skød ham var fordi vi følte os krænket

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Le Adam,

 

Jeg laver lige et svar her på baggrund af staff-holdet. 

Vi har før set klager ligende din, det vil sige ban requests på spillere, der ser bort fra reglerne når kl. er mange og der ikke rigtigt er nogle aktive spillere online. Når kl. bliver så mange på en hverdag, og spiller antallet er så lavt, så er der oftest en tendens til, at spillere ikke følger reglerne i samme omfang mere. Det sker tit, at nexsus og byen bliver et alle mands land, dog bliver dette oftest altid holdt inde for nexsus og byens grænser.

Det svar som vi oftest giver til disse klager er, at vi ikke gør noget ved det. Spillerene må gerne have lov til at hygge sig lidt, når alt form for aktiv spil og RP er "gået i seng". Derudover opsøger du også selv konflikten ved, at du bliver ved med at gå hen til dem, og bliver ved med at være i området, hvor du blot kunne have gået væk. Du opsøger dermed selv en konflikt, som egenligt ikke går udover dig i første omgang.

Serveren bliver ofte til et form for anarki om natten, og det har vi lidt valgt at acceptere, da der alligvel ikke er nogen, der har en interrese i at RP på denne tid. Dog gør vi altid noget ved det, hvis det er virkelig slemt, hvilket dette i min optik ikke er. Det var trodsalt noget nogle få spillere var indblandet i, og de alle virker ret okay med det sker, det er ikke noget der burde ha indflydelse dig, da du som sagt trodsalt bare kan vælge at gå.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.