Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin okay med at nogen bryder regl 1.7 og 1.21


Le Adam

Recommended Posts

Dit ingame navn: Le Adam
Staff ingame navn: Beetle og Taroux
Dit SteamID:STEAM_0:0:54146110
Staff SteamID:Kan jeg ikke skaffe nu
Forklar situationen: Sidder på Evocity med nogle venner og det ender så i at Br1izzle sidder og kalder folk bøsser og bruger bøsse som et skæls ord imens at Beetle og Taroux sidder og kigger på istedet for at gøre noget ved det.
Bevis:


Tilføjelse : Rasmusss sad også på serveren men var afk fra min forstand
unknown.png

unknown.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej!

Hvordan har jeg kaldt nogle personer 'bøsse' ved at skrive - "Det er altså lidt homoseksuelt" og "ENIG" ?
 

Jeg er faktisk selv homoseksuel, så tænker næppe jeg ville bruge det som et skældsord, og føler mig meget krænket af at du tror jeg kunne finde på at bruge det som et.

Hold da helt op... 

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, empty skrev:

Hej!

Hvordan har jeg kaldt nogle personer 'bøsse' ved at skrive - "Det er altså lidt homoseksuelt" og "ENIG" ?
 

Jeg er faktisk selv homoseksuel, så tænker næppe jeg ville bruge det som et skældsord, og føler mig meget krænket af at du tror jeg kunne finde på at bruge det som et.

Hold da helt op... 

Det kan jeg godt selv se nu nå jeg læser det hele igennem, undskyld jeg tog dig med i det her har fjernet dit navn nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj.

 

Nu vil jeg lige prøve at give mit svar på situationen her. Det er helt korrekt jeg så dele af det. Jeg havde lige været i bad, og kom så tilbage in-game. Jeg kigger så i chatten, og jeg kan se at der er en diskussion oppe at køre. Jeg skriver med det samme i OOC, og beder jer alle om at stoppe diskussionen. Jeg ser så noget youtube ved siden af, samt snakker med Trixx over discord, så jeg var ikke lige obs på chatten i en tidsperiode. Jeg kommer så tilbage til, at i åbenbart har valgt at "mødes" ude foran mig og Trixx's base i danske bank. Begge parter begynder så at tale grimt til hinanden. Vi burde nok havde grebet ind, da de begyndte at trash-talke hinanden - min fejl.  Dog synes jeg begge parter var lige gode til at svine hinanden til.

 

Jeg vil også lige have lov at tilføje: Der har været flere gange, hvor i bare kunne have stoppet den, og have ladet det ligge - i blev ved.  I de ting jeg så, så blev i ved med at køre på hinanden. Jeg havde skrevet en gang at i skulle stoppe, men der skete ikke rigtig noget? Du blev fx. også ved med at køre på det i chatten, Adam, hvor du bare kunne have stoppet, da jeg skrev det.

 

Jeg ved ikke om Taroux har været der hele tiden, det skal jeg ikke kunne sige, så det vil jeg lade ham svare på.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Beetle skrev:

Halløj.

 

Nu vil jeg lige prøve at give mit svar på situationen her. Det er helt korrekt jeg så dele af det. Jeg havde lige været i bad, og kom så tilbage in-game. Jeg kigger så i chatten, og jeg kan se at der er en diskussion oppe at køre. Jeg skriver med det samme i OOC, og beder jer alle om at stoppe diskussionen. Jeg ser så noget youtube ved siden af, samt snakker med Trixx over discord, så jeg var ikke lige obs på chatten i en tidsperiode. Jeg kommer så tilbage til, at i åbenbart har valgt at "mødes" ude foran mig og Trixx's base i danske bank. Begge parter begynder så at tale grimt til hinanden. Vi burde nok havde grebet ind, da de begyndte at trash-talke hinanden - min fejl.  Dog synes jeg begge parter var lige gode til at svine hinanden til.

 

Jeg vil også lige have lov at tilføje: Der har været flere gange, hvor i bare kunne have stoppet den, og have ladet det ligge - i blev ved.  I de ting jeg så, så blev i ved med at køre på hinanden. Jeg havde skrevet en gang at i skulle stoppe, men der skete ikke rigtig noget? Du blev fx. også ved med at køre på det i chatten, Adam, hvor du bare kunne have stoppet, da jeg skrev det.

 

Jeg ved ikke om Taroux har været der hele tiden, det skal jeg ikke kunne sige, så det vil jeg lade ham svare på.

 

Jeg skrev ikke andet end '' Kan du lære mig at 'stafe' '' 
som var et smule sjov af han skrev forkert men vil ikke selv sige at det var grunden til det fortsat og det med at vi '' sviner hinanden til '' forstår jeg ikke helt hvad du mener med jeg kørte til spawn så admins selv kunne høre hvad han sagde og det endte så med at Taroux var okay med han kaldt folk bøsser og sagde min mor var billig, jeg kørt ind hørte på hans lort og det eneste jeg sagde var at jeg syntes det var til grin og lavede en joke med at det lød fysisk hårdt for ham at sige det som han pustede i sin mikrofon men fint nok hvis det er tilladt at kalde folk bøsser osv bliver det jo ikke bedre end det 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Davs,
 

Al den tid jeg var inde, er jeg ret sikker på du aldrig kaldte en case angående dette, så har det nok været før jeg kom ind så.

Udfra min vurdering, så var det jer (dig/dit gang og Briz) som blev ved med at skrive til hinaden i OOC. Dette virkede som et intern diskussion fra min vikel, da ingen af jer kaldte på staff, da jeg var inde. Begge parter blev ved med at skrive i chatten, hvis du blot havde stoppet med at svare er jeg sikker på Briz ikke havde skrevet mere. Men når i ikke kalde case, så tager jeg det ikke som om, at i ikke ser et problem i det som sådan, og det blot er en lille "bitch fight" i har kørende i OOC (den case som i snakker om i console er om noget CDM, som i snakkede med Dynn om). 

Der hvor jeg skriver "okay rolig nu, tag en tudekiks" er til Adam Rotem, som ikke var tilfreds med at vente på staff hjælp til en anden sag.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/05/2020 den 6:52 PM , ZeNoxXi skrev:

Ud fra billederne ser det ud til at Br1zzle bare skriver "hans bøsse jensen" uden kontekst, eller har der foregået noget før det?

 

Kan ikke huske hvad der sket ved bare at mine venner adam rotem og stødene navn var vildt ireterede da jeg kom tilbage og så lavede jeg det her opslag cirka 30 minuter senere efter jeg havde set chat

Link til kommentar
Del på andre sites

Som sagt, så har jeg ikke været der særlig meget af tiden. Jeg ved ikke om der har foregået noget før jeg var til stede. Jeg så og hørte kun det der foregik, da de valgte at mødes ved Danske bank. Jeg så selvfølgelig også noget at det, de skrev i chatten, hvor jeg også bedte dem om at stoppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker ikke til at Beetle har været helt opmærksom på chatten eller de ting der har foregået i chatten.

Taroux derimod virker til at have været aktiv hele tiden, og det sprogbrug Br1zzle kører er ikke iorden. Ja de kører da lidt på hinanden, men Br1zzles sprogbrug er da noget værre end Hans og Adams.

Det skal jeg nok tage hånd om.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.