Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Madsldr_


Madsldr

Recommended Posts

 Steam id STEAM_0:0:190570809

 

Hej Stavox staff jeg har ansøgt on unban for  omkring en uge siden hvor den blev avist men jeg har fået at vide af et par staff som FX. Matti og kjeld420 at jeg skulle ansøge igen fordi så kunne der være en store chance for at få Unban hvis man viser Staff at man virkeligt gerne vil tilbage og spille igen og lave noget nice RP. Noget som jeg virkeligt savner er først og fremmest de folk der laver RP på stavox fordi folk er så nice at lave RP sammen med, også den måde både Rockford og Evocity er sat op på det er nogle virkeligt fede servere og jeg håber med alt på at jeg kan komme tilbage igen og som den staff der tager min  U.B.R ville tænke hvorfor jeg ikke har skrevet så meget angående mine fejl men jeg kan sagtens se at det også er min fejl men alle dem som jeg har 'discoteret'  / sagt nogle ting til har jeg også snakket med og jeg vil mene at alle dem der var involveret har jeg sagt unskyld til men jeg var også rigtigt opkørt den dag. Men hvis jeg får en chance mere ville jeg gerne tage det mere seri. og ikke trolle så meget i cases som jeg har gjord førhen men jeg har heller ikke været vandt til at staff har været så hårde fordi jeg kender rimeligt mange staff som Boris og Kasper, Kjeld,Matti og alle dem som man godt kan lave sjov med  så jeg vil meget gerne unskylde for det og love at sådan noget ikke ville komme til at ske igen. Men det korte og lange er at jeg håber jeg må komme ind og lave noget nice RP igen 😄 .

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Matti altså du var jo selv på stedet da det skete men jeg blev ret ophiset den dag men du kan 100 stole på at der ikke kommer til at ske ligende en gang til fordi normalt laver jeg nive RP og har det fedt sammen med de andre i byen MVH Mads 🙂
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.