Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Matti


Rusty

Recommended Posts

Dit ingame navn: Rusty
Staff ingame navn: Matti
Dit SteamID: STEAM_0:1:452339672
Staff SteamID: STEAM_0:1:420168501
Forklar situationen: Jeg kommer i case med Matti fordi jeg har været lidt hurtigt på aftrækkeren omkring en gunshop. Da jeg står og snakke med ham bliver jeg knocked, Matti tager mig så op på et tag og snakker med mig. Da vi er færdige sætter han mig ned og skyder mig helt til døden, Han forklare så at han blev nød til det siden jeg ville havde været død i den situation. Jeg skriver så en pm til ham hvor der ca. står. "Du kan da ikke bare skyde mig, det kunne lige så godt være en der RDM'er folk" så får jeg svaret "Idk". Jeg hiver så fat i Marcus STEAM_0:0:120703633 Og spørg " Kan du tjekke hvorfor jeg blev skudt" Han tjekker og ser det var et uheld. Jeg siger så til Marcus han bare kan lade det være fordi jeg gad godt spille videre.
Bevis:

13:51:29 tjek det tidspunkt i deaths loggen

//Rusty

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Rusty

Først og fremmest vil jeg gerne undskylde over for dig, hvis du synes jeg har gjort noget galt i den pågældende situation.


Grunden til at jeg skyder dig er, at du var jo knocked af Aske, og det ville ikke være rimeligt overfor Aske, hvis du havde kommet op igen.
På pågældende tidspunkt  vidste jeg ikke, at Aske havde RDM'et dig. Jeg var i gang med en anden case, og ville gerne have den overstået først, da det er nemmest.

Du PM'er mig så, da jeg sidder midt i en time, og spørger om det var RDM. Jeg mindes ikke, at jeg havde tilkendegjort, at jeg ville udspørge Aske.
Hvis du har følt det sådan, vil jeg gerne undskylde en til gang.

Dog så ser jeg ikke noget forkert i, at jeg skyder dig, da du jo var knocked.


// Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/05/2020 den 3:12 PM , Matti 🐐 skrev:

Hej Rusty

Først og fremmest vil jeg gerne undskylde over for dig, hvis du synes jeg har gjort noget galt i den pågældende situation.


Grunden til at jeg skyder dig er, at du var jo knocked af Aske, og det ville ikke være rimeligt overfor Aske, hvis du havde kommet op igen.
På pågældende tidspunkt  vidste jeg ikke, at Aske havde RDM'et dig. Jeg var i gang med en anden case, og ville gerne have den overstået først, da det er nemmest.

Du PM'er mig så, da jeg sidder midt i en time, og spørger om det var RDM. Jeg mindes ikke, at jeg havde tilkendegjort, at jeg ville udspørge Aske.
Hvis du har følt det sådan, vil jeg gerne undskylde en til gang.

Dog så ser jeg ikke noget forkert i, at jeg skyder dig, da du jo var knocked.


// Matti

Han blev knocked i casen right?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Rusty skrev:

Har ikke lyst til at forsætte da jeg måske har været lidt for hurtig med min staffklage, forstår godt grunden.

 

//Rusty

Nu, hvor du har brugt tid på at lave klagen, vil jeg dog gerne lige til bunds i sagen.

Jeg vil bare gerne vide om du blev knocked i selve casen, eller var det før casen startede.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Nu, hvor du har brugt tid på at lave klagen, vil jeg dog gerne lige til bunds i sagen.

Jeg vil bare gerne vide om du blev knocked i selve casen, eller var det får casen startede.

Jeg blev knocked under casen

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Han blev knocked i casen right?

Jeg havde vidst ikke hevet fat i ham, på daværende tidspunkt. Så RP'en var jo i princippet ikke stoppet. (Eller snakket til ham)

Det skete i mandags, og for at være ærligt, kan jeg ikke huske detaljerne helt præcist.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg havde vidst ikke hevet fat i ham, på daværende tidspunkt. Så RP'en var jo i princippet ikke stoppet. (Eller snakket til ham)

Det skete i mandags, og for at være ærligt, kan jeg ikke huske detaljerne helt præcist.

 

Nu ved jeg ikke om man kan tjekke logs så langt tilbage, men der var du altså tp'et til mig. tidspunktet står under "Bevis"

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Matti 🐐 skrev:

Jojo, jeg havde tp'et til dig, det benægter jeg ikke.

Det betyder jo også at casen er startet, jeg kan præcist huske at jeg stod og kiggede op på dig, da jeg blev tømt et magasin i.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Rusty skrev:

Det betyder jo også at casen er startet, jeg kan præcist huske at jeg stod og kiggede op på dig, da jeg blev tømt et magasin i.

 

Casen er startet ja, men RP'en er ikke brudt.

Det er ligesom, hvis en person bliver stoppet af politiet, og man får en case med vedkommende, kan man godt som staff lade RP'en kører videre. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Matti 🐐 skrev:

Casen er startet ja, men RP'en er ikke brudt.

Det er ligesom, hvis en person bliver stoppet af politiet, og man får en case med vedkommende, kan man godt som staff lade RP'en kører videre. 
 

Men jeg var ikke med i den rp situation som foregik, jeg stod for mig selv og ventede på casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Du stod da og snakkede med en på fortorvet? Jeg mindes i hvert fald der var aktivitet omkring dig.

Jeg var ikke i den situation med Aske eller hvem det nu var der skød mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Rusty skrev:

Jeg var ikke i den situation med Aske eller hvem det nu var der skød mig.

Det er vi enige om. Dog så mindes jeg, at du stod og snakkede med en anden person på fortovet. Aske stod vidst henne ved Circle K, hvis jeg husker rigtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu tænker jeg at retten til at jeg må kommentere på den ligger helt fint til mig nu hvor mit navn er nævn +10 gange.

 

Selve situationen som jeg husker den var fra min vinkel at jeg står ved det lille 4x4 græsarealet ved siden af danske bank. (Jeg ved på forhånd at Rusty er betjent) Da pludselig en betjent kræver våbenlicens fra mig.

Jeg skyder betjenten og vender mig om for at se Rusty drejer mod mig med en tazer. Jeg downer ham fordi han stod med 3-5 personer omkring sig hvilket ikke gjorde det svært at se om han var i case med Matti eller ej. I det han bliver downed ser jeg Matti løfter ham op på taget af butik 2 og revive ham. under 20 sek efter han var kommet på butik 2 bliver jeg tazed bagfra og arrested. Det havde efter min mening ikke givet ham nogen fordel overhovedet.

 

Jeg er retardet så stavefejl er et must

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, Aske skrev:

Nu tænker jeg at retten til at jeg må kommentere på den ligger helt fint til mig nu hvor mit navn er nævn +10 gange.

 

Selve situationen som jeg husker den var fra min vinkel at jeg står ved det lille 4x4 græsarealet ved siden af danske bank. (Jeg ved på forhånd at Rusty er betjent) Da pludselig en betjent kræver våbenlicens fra mig.

Jeg skyder betjenten og vender mig om for at se Rusty drejer mod mig med en tazer. Jeg downer ham fordi han stod med 3-5 personer omkring sig hvilket ikke gjorde det svært at se om han var i case med Matti eller ej. I det han bliver downed ser jeg Matti løfter ham op på taget af butik 2 og revive ham. under 20 sek efter han var kommet på butik 2 bliver jeg tazed bagfra og arrested. Det havde efter min mening ikke givet ham nogen fordel overhovedet.

 

Jeg er retardet så stavefejl er et must

Jeg husker dog ikke tazer delen, men det kan “måske” godt være rigtigt. Det var i mandags og det begynder at blive lidt utydeligt hvad der faktisk er sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Rusty skrev:

Jeg husker dog ikke tazer delen, men det kan “måske” godt være rigtigt. Det var i mandags og det begynder at blive lidt utydeligt hvad der faktisk er sket.

Du vendte dig med noget lignende en tazer kunne sagtens have været usp'en eller fartmåler det skete så hurtigt at jeg bare skød

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Aske skrev:

Du vendte dig med noget lignende en tazer kunne sagtens have været usp'en eller fartmåler det skete så hurtigt at jeg bare skød

Skulle mene det faktisk var en fartmåler, jeg ville også reagere sådan ud af refleks.

Link til kommentar
Del på andre sites

At Matti skyder dig efterfølgende er ikke forkert af ham, da det lyder til, at du har været død i forbindelsen med dit RP. At du så måske ikke skulle have været skudt alligevel, er selvfølgelig lidt uheldig, men også en sag du tog med en anden staff. Det virker ikke til at Matti har gjort noget forkert i situationen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.