Hop til indhold
Stavox

[Solved] Civil politibil


Kagen

Recommended Posts

Hej alle som ser det her, Kirkevej og jeg var betjent i går og vi undrer os over Hvorfor man skal spawne sin private bil med blink og

derefter despawne den i pd for at spawne den ved spawn. Hvis man konfiskere mange biler, eller på anden måde bliver nød til at efterlade sin bil, skal du gøre det samme igen og igen.

Jeg tænkte evt at du kunne despawne den i pd og spawne den der, eller despawne ved normal cardealer og spawne.

 

Hvad synes i?

Link til kommentar
Del på andre sites

For et år siden eller sådan lavede jeg også et forslag om at man skal kunne spawne sin egen på PD, så man ikke skulle rende til Cardealeren hver gang. Dynn sagde at det nok ville blive lavet, men der er ikke sket noget noget endnu 😄

Lige nu, Aske skrev:

Der var forslag der nævne dette problem tidligere. Mener Dynn himself kommenterede på den men jeg kan sgu ikke finde forslaget 😞

Det var mit 

3 minutter siden, Aske skrev:

Der var forslag der nævne dette problem tidligere. Mener Dynn himself kommenterede på den men jeg kan sgu ikke finde forslaget 😞

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Mr Hunt 🛴 skrev:

For et år siden eller sådan lavede jeg også et forslag om at man skal kunne spawne sin egen på PD, så man ikke skulle rende til Cardealeren hver gang. Dynn sagde at det nok ville blive lavet, men der er ikke sket noget noget endnu 😄

Det var mit 

 

Det forslag havde jeg ikke set, men cool ide 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
På 07/05/2020 den 8:40 AM , Kagen skrev:

Hej alle som ser det her, Kirkevej og jeg var betjent i går og vi undrer os over Hvorfor man skal spawne sin private bil med blink og

derefter despawne den i pd for at spawne den ved spawn. Hvis man konfiskere mange biler, eller på anden måde bliver nød til at efterlade sin bil, skal du gøre det samme igen og igen.

Jeg tænkte evt at du kunne despawne den i pd og spawne den der, eller despawne ved normal cardealer og spawne.

 

Hvad synes i?

God ide, jeg syndes nemmelige selv det er mega irreterende når man skal gå frem og tilbage hver gang man skal respawne den 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 7 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.