Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Taurox


Ole der er glad

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ole,

Først og fremmest så forstår jeg ikke helt, hvorfor du klager over en anden spiller bliver smidt væk.


Jeg smider Br1zlle væk fra casen, da han kørte rundt og larmede med vilje, derfor vælger jeg at smide ham væk, så han ikke larmer og forstyrre din case, og vi kan koncentere os om din case. Lige som jeg skal til at smide Brizzle væk, så hopper han ud af bilen, derfor ser det muligvis lidt spøjst ud.

 

Dette er meget typisk for mange staffs, og har altid blevet gjort ved spillere der bevidst forstyrre casen, kan ikke se hvorfor det skulle være et problem for dig, det var blot en gerning for dig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

I dette tilfælde forstyrrede det ikke andres rp, at han kastede en spiller væk. Ja det er mere eller mindre normal procedure at flyt enten casen eller flytte personen der forstyrer casen. At han blev kastet i dette tilfælde, betyder ikke rigtig noget, da det var udenfor andres rp. Hvis det havde været i midtbyen, havde det nok været et større problem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.