Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på den Mibb


Jørgen Ingenarm

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jørgen Ingenarm
Staff ingame navn: Mibb
Dit SteamID: STEAM_0:1:43298578
Staff SteamID: STEAM_0:0:94656685
Forklar situationen: Jeg kører op og stopper Mibb fordi han er eftersøgt og så derefter arresterer ham for at være eftersøgt. Han tp'er så efter til mig og spørger hvorfor han bliver arresteret hvor jeg så fortæller ham at han bliver arresteret for at være eftersøgt hvor han så siger at han skulle have haft en bøde på 10k fordi det stod i hans eftersøgning så siger jeg at han skal henvende sig til politiet i stedet for at bare køre rundt så er jo det samme som at flygte.
Bevis: https://medal.tv/clips/23609344/d1337DlW3mZf

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Hvordan har han flygtet fra dig? Har han haft mulighed for at betale bøden? Hvorfor fik han ikke mulighed for at betale bøden til at starte med.

Han har flygtet fra politiet ved ikke at betale hans bøde og så ikke henvender sig til politiet for at betale sin bøde
Han har sikkert haft en mulighed for at betale sin bøde førhen.
Jeg gav ham ikke en mulighed for at betale sin bøde fordi at jeg hellere ville arrestere ham. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jørgen Ingenarm skrev:

Han har flygtet fra politiet ved ikke at betale hans bøde og så ikke henvender sig til politiet for at betale sin bøde
Han har sikkert haft en mulighed for at betale sin bøde førhen.
Jeg gav ham ikke en mulighed for at betale sin bøde fordi at jeg hellere ville arrestere ham. 

Men hvis han ikke har haft muligheden for at betale bøden, kan du jo ikke arrestere ham for det. Så skal du give ham muligheden når du stopper ham.

At han "sikkert" har haft muligheden for at betale sin bøde, betyder ikke at han har. Desuden flygter han jo ikke fra dig, da han holder stille på vejen da du smadre ind i ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Men hvis han ikke har haft muligheden for at betale bøden, kan du jo ikke arrestere ham for det. Så skal du give ham muligheden når du stopper ham.

At han "sikkert" har haft muligheden for at betale sin bøde, betyder ikke at han har. Desuden flygter han jo ikke fra dig, da han holder stille på vejen da du smadre ind i ham.

Han har vel haft muligheden for at betale en bøde på en eller anden måde ellers ville han ikke være eftersøgt så derfor vælger jeg at ikke give ham en chance mere.
 

Og hvis man ikke skulle flygte fra politiet skulle han jo henvende sig til politiet for at kunne få sin straf. Men han vælger bare og kører rundt og lade være med at betale sine bøder

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jørgen Ingenarm skrev:

Han har vel haft muligheden for at betale en bøde på en eller anden måde ellers ville han ikke være eftersøgt så derfor vælger jeg at ikke give ham en chance mere.
 

Og hvis man ikke skulle flygte fra politiet skulle han jo henvende sig til politiet for at kunne få sin straf. Men han vælger bare og kører rundt og lade være med at betale sine bøder

 

Jeg har snakket med ham på Discord, ifølge ham, blev han bare eftersøgt uden mulighed for at betale bøden.

@Mibb du må gerne komme med dit input, hvis det er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Jeg har snakket med ham på Discord, ifølge ham, blev han bare eftersøgt uden mulighed for at betale bøden.

@Mibb du må gerne komme med dit input, hvis det er.

Men jeg ser ikke hvorfor man bare bliver eftersøgt uden nogen grund.

 

Nå jeg skal altså lige spise noget æblekage så jeg kommer tilbage om lidt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jørgen Ingenarm skrev:

Men jeg ser ikke hvorfor man bare bliver eftersøgt uden nogen grund.

 

Nå jeg skal altså lige spise noget æblekage så jeg kommer tilbage om lidt 🙂

Kan forstå, at det nok er en E2, der har gjort ham eftersøgt. Hvis E2'en ikke giver ham en mulighed for at betale bøden, skal han ikke arresteres for det. Hvis han derimod har haft mulighed, kan du sagtens arrestere ham. Men ud fra forklaringen fra Mibb, havde han ikke mulighed for det, uden at kontakte en betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

Situationen var således: 

Jeg får en bøde for at køre små kilometer i timen for stærkt, på daværende tidspunkt sad jeg lige med min mobil lol, så jeg betalte den ikke. Efterfølgende får jeg en bøde på 10.000 kroner, som var min intention at betale, skulle blot lige op og vende min bil. Få sekunder efter, kommer Jørgen med 130 i timen direkte ind i min bil, smider mig ud og arrester mig. Hvilket var lidt i en mystisk sammenhæng, da afstanden ikke var nok til at han kunne se min nummerplade, og vide at det var min bil. Havde ikke på noget tidspunkt mulighed for at betale min bøde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mibb skrev:

Situationen var således: 

Jeg får en bøde for at køre små kilometer i timen for stærkt, på daværende tidspunkt sad jeg lige med min mobil lol, så jeg betalte den ikke. Efterfølgende får jeg en bøde på 10.000 kroner, som var min intention at betale, skulle blot lige op og vende min bil. Få sekunder efter, kommer Jørgen med 130 i timen direkte ind i min bil, smider mig ud og arrester mig. Hvilket var lidt i en mystisk sammenhæng, da afstanden ikke var nok til at han kunne se min nummerplade, og vide at det var min bil. Havde ikke på noget tidspunkt mulighed for at betale min bøde. 

Du kan selv se at han får 2 chancer for at betale sin fartbøde 

 

Og vi har ANPG dimsen som fortæller hvor de eftersøgte er hvis de kører forbi en som du gjorde nede ved Industri

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jørgen Ingenarm skrev:

Du kan selv se at han får 2 chancer for at betale sin fartbøde 

 

Og vi har ANPG dimsen som fortæller hvor de eftersøgte er hvis de kører forbi en som du gjorde nede ved Industri

Det kan godt være, at han har haft en chance for at betale den gamle bøde, men det vidste du ikke i situationen, det ved du nu, fordi at han har fortalt det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 04/05/2020 den 5:53 PM , Jørgen Ingenarm skrev:

Jeg ved jo han er eftersøgt så dermed har han haft en chance for at betale en bøde fordi han er jo flygtet fra den bøde.

 

Mibb er ikke staff længere af andre årsager.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.