Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Taroux og Mibb


Huse

Recommended Posts

Dit ingame navn: Coronja og lomholt21
Staff ingame navn: Taroux og Mibb
Dit SteamID: STEAM_0:0:147142453 og STEAM_0:0:54183897
Staff SteamID: STEAM_0:0:94656685 og STEAM_0:0:45530609
Forklar situationen: 

Mig og min ven lomholt21 for ban for at kaste rundt med en bil aggressivt. 

 

Jeg for ban 1 dag.

lomholt21 for ban 5 dage.

 

Det starter med at vi sidder og snakker med magnus som er betjent jeg kommer så til at trykke på d så jeg drejer mod venstre så kommer vi ud af bilen og han vil arrest os. hvor han så istedet vælger at sætte hjulklemme på bilen ude på et fortov hvor han skød os ud, efter han har sat hjulklemme på tager lomholt21 så fat i bilen fordi han står med en shotgun og skyder efter ham hvilket dog stadig ikke er okay. så kommer mibb og sætter lomholt i jail og slutter der. efter mibb er gået tager magnus min bil og kører hen til søen ved siden af de konfiskerede biler og beder mig om at tage fat i bilen og vaske den og det gør jeg men så forsvinder den så kommer jeg også i jail for physgun abuse. lige efter jeg kommer ud af jail bliver mig og lomholt hevet op på et tag og for så afvide vi for ban i 5-7 fordi de har fået nye beviser som viser det er så aggressivt at vi skal have ban i så lang tid. De nægter at vise os beviserne hvilket er fjollet, da det bare ligner de vil banne os efter vi har fået jail.

lavet af lomholt21 og Coronja
 

Bevis: https://medal.tv/clips/23565672/hU7uhjVMyt2g fortroligt vi har ikke situationen 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, jeg svarer lige på vegne af både Mibb og jeg selv.

Vi følte ikke det var nødvendigt at give jer videoen, da vi mente i selv burde vide det i gjorde var forkert, og ikke havde brug for at se det.

Grundet dette bevismateriale vælger vi at banne Lomholt, og du blev selv ban'et grundet denne video og tidligere problemer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg troede den video var fortrolig

Og lige en ting til i vælger først at spilde 5 min af min tid hvor i så bagefter banner mig.

41 minutter siden, Taroux skrev:

Hej, jeg svarer lige på vegne af både Mibb og jeg selv.

Vi følte ikke det var nødvendigt at give jer videoen, da vi mente i selv burde vide det i gjorde var forkert, og ikke havde brug for at se det.

Grundet dette bevismateriale vælger vi at banne Lomholt, og du blev selv ban'et grundet denne video og tidligere problemer.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg vil nu også gerne gøre opmærksom ham betjent prøver at gå rundt at rdm mig og bagefter rda'et mig.

og mibb vælger også først at sætte mig jail hvor de så ændre mening når jeg har kommet ud af jail og banner mig.(godt nok spild af tid)

derudover lyver Taroux også om at  videoen er fortrolig hvilket den overhovedet ikke er.

plus ham der har optaget video failrp også som du kan se

Link til kommentar
Del på andre sites

@lomholt21

Problematikken lå i følgende: Vi var nødsaget til at handle ud fra en sag vi ikke havde den relevante information om.  Eksempelvis et videomateriale. Det kan så vidt muligt diskuteres om du har fået et spildt jail, da på følgende tidspunkt beskriver du blot sceneriet, som om du blot løftede bilen en enkelt gang - altså "at det var en fejl." Jeg handler ud fra de informationer jeg har, og giver dig et jail. En mild straf, betragtet situationen. 

Minutter efter dette modtager vi en video, som demonstrere en meget voldsom affære med dig og din ven. Hertil var det ikke så svært at konkludere, at i begge skulle have et ban. 

Til dine andre punker, vil jeg råde til at lave en ban-request på følgende spiller, hvis du netop føler sagen ikke blev håndteret. Da dette i denne klage er sagen fuldstændig ligegyldig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Mibb 

jeg beskrev ikke noget i den situation. du kom over og sagde at du havde hørt klage om at jeg løfter på min bil. og jeg siger bare  "ja det må jeg nok erkende" og du giver mig jail. jeg har aldrig sagt det ikke var med vilje eller "jeg blot løftede bilen en enkelt gang".

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, lomholt21 skrev:

@Mibb 

jeg beskrev ikke noget i den situation. du kom over og sagde at du havde hørt klage om at jeg løfter på min bil. og jeg siger bare  "ja det må jeg nok erkende" og du giver mig jail. jeg har aldrig sagt det ikke var med vilje eller "jeg blot løftede bilen en enkelt gang".

At du selv indrømmer det, gør jo at han kan give dig en straf for det. Videoen bagefter viser tydeligt, at et jail ikke var tilstrækkeligt.

På 04/05/2020 den 8:03 AM , lomholt21 skrev:

jeg vil nu også gerne gøre opmærksom ham betjent prøver at gå rundt at rdm mig og bagefter rda'et mig.

og mibb vælger også først at sætte mig jail hvor de så ændre mening når jeg har kommet ud af jail og banner mig.(godt nok spild af tid)

derudover lyver Taroux også om at  videoen er fortrolig hvilket den overhovedet ikke er.

plus ham der har optaget video failrp også som du kan se

Du er i gang med en staff klage, så hvis du vil have andre skal have en straf, kunne du have kaldt admin i situationen eller lavet en ban request.

Som sagt, har i ikke krav på at se videoen, i vidste nok også godt selv, hvorfor i blev banned.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@ZeNoxXi

jeg ved sku hvorfor jeg blev bannet. det der går mig lidt på, er de prøver at få os til hoppe med på deres løgne med fortrolig video og at selv har beskrevet sceneriet som jeg bare kommer til at tage fat i den. og når man snakkede med mibb når jeg stod i jail om at ham betjenten der løber rundt og skyder på mig uden grund. svare han bare " det tager jeg mig af lige om lidt". men nej han  fik hellere ikke nogle straf. og ja jeg godt mibb ikke er en del af staff teamet mere

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi prøver skam ikke at opdigte nogle løgne min ven. Det er ikke et krav for os at fremvise bevismateriale for jer som spillere, når vi er staffs. 

Vi gik udfra, at I udemmærket godt var klar over hvad i havde gjort forkert, da vi sagde i havde kastet rundt med bilerne. Hvilket jeg også kan forstå på dit svar, at du udemærket godt er klar over du fortjener en straff. Derfor så vi ikke nogen grund til at give jer det, og spillere der har optaget det har i første omgang optaget det med henblik på, at det var til os og ikke til jer. Vi har ikke noget krav om at fremvise videoer, da vi er staff, og vi vurderede udfra sagen, at i selv var i stand til at vide, hvad i havde gjort forkert for blot 10 min siden.

 

Hvis du har er byrde du gerne vil plukke med betjenten der skød på dig kan du lave en ban request. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.