Hop til indhold
Stavox

[Solved] unban madsldr_


Madsldr

Recommended Posts

steam id STEAM_0:0:190570809

hej mit navn er mads og jeg har spillet rimeligt meget inde på stavox serverne men tidligere da jeg var inde får at prøve at lave noget nice RP så skete der noget med en betjent som valgte at arrester mig og det var jeg rimeligt meget oppe og køre over og så efter jeg ikke havde det fulde klip på hvad der skete kunne jeg ikke præcist huske hvad der skete men Matti som er staff valgte at tage casen var i følge mig ret provokerne 

efter som han bliv ved med at stikke til mig som at sige skal du stå og lyve over får mig osv... som i at han stor og spiller op. men imens jeg var igang men en case var det så ikke var mig der til syndladene ikke havde ret så mente Matti så at det var løgn. men imens vi var i case skulle der stå en eller anden staff der aldrig er inde der hedder rasmusss og blive ved med at stå og kommentere og der bliver jeg rigtig gal over så jeg bliv rasende og så kom der nogle ord ud af min mund som jeg ikke lige havde overvejet. og det må i meget undskylde men. jeg fortryder at jeg opførte mig på den måde jeg gjorde men  følte mig peget ud konstant og det øver mig extremet fordi jeg havde brugt ok mange rigtige penge inde på stavox + jeg synes at det er nogle fantastiske servere og jeg bruger rigtigt meget tid dagligt på at spille på stavox Vh MADS

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.