Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Marcus


Flænser

Recommended Posts

Dit ingame navn: Flænser


Staff ingame navn: Marcus


Dit SteamID: STEAM_0;0;186187335


Staff SteamID: STEAM_0;0;120703633


Forklar situationen: Sagen er den at jeg kommer i case med Marcus fordi jeg har været en smule racistisk det er så ok men jeg ligger ret hurtigt mærke til at Marcus han er rimelig flabet overfor mig og lige skal "vise" hvem der bestemmer han siger bl.a. "jeg går ud fra du er enebarn ud fra den måde du taler" hvilket jeg ikke synes er okay at sige som admin jeg var ikke flabet overfor Marcus på nogen måde at han så skal komme lidt provokerende og stødende til mig synes jeg ikke er iorden og efter han han sagt at jeg lige skal holde en ordentlig tone siger jeg "ja det skal jeg nok" hvorefter Marcus svarer "ja det tænkte jeg nok" jeg synes bare at som admin skal man ikke komme flabet og provokerende medmindre at jeg selvfølgelige startede hvilket ikke var situationen her håber selv Marcus kan stå ved det

overstående


Bevis: har ikke noget bevis men jeg er da sikker på at Marcus selv kan stå ved det han har sagt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flænser.

Som sagt kommer jeg i case med dig. Fordi der er en spiller der klager over, du har været racistisk. Jeg er ked af det, hvis du har fået en oplevelse af at jeg har prøvet, at vise hvem der bestemmer.

Jeg mindes ikke at have sagt "jeg går ud fra at du er enebarn ud fra den måde du taler" og hvis jeg har sagt dette undskylder jeg. Det kan godt passe at jeg har sagt "ja det tænkte jeg nok" men det har ikke været min hensigt, at du skulle få en oplevelse af at jeg var flabet / provokerende. Jeg undskylder fordi du har fået en dårlig oplevelse, i min case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.