Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff-klage Rasmusss


MarcusDK

Recommended Posts

Dit ingame navn: itsmarcus
Staff ingame navn: Rasmusss
Dit SteamID: STEAM_0:0:213092752
Staff SteamID: STEAM_0:0:59396358

Forklar situationen: jeg flyver rundt lidt over middag i min m4 hvor beetle skriver at jeg skal køre ordentligt hvor jeg ikke nos abuser og så lidt efter går jeg det så igen hvor rasmusss kommer og giver mig car ban i 1 dag for at køre dorligt jeg har gjort det sammen med OPK han siger ikke noget
Bevis: har ikke en video af det

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marcus.

Du havde flere gange fået af vide at du skulle stoppe med at hoppe rundt med din bil. Du vælger så derefter stadig, at hoppe rundt i den. Jeg flyver så hen til dig, hvorefter du flygter fra mig. @Beetle skrev tidligere, at hvis det gentager sig, så skal vi bare give CarBan. Når du flere gange har fået fortalt, at du skal stoppe, er det vel ikke så svært at stoppe.

 

(Skrevet fra telefon, så der er sikkert stavefejl)

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Rasmusss skrev:

Både jeg og Beetle skulle gerne have haft fat i dig. Du havde ihvertfald blevet gjordt opmærksom på, at du skulle stoppe. 

Hvor stor en risiko var der, for at han dræbte folk i nærheden da han gjorde det? Det er jo ikke nos abuse, før at han bruger det til at hoppe over forhindringer.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hvor stor en risiko var der, for at han dræbte folk i nærheden da han gjorde det? Det er jo ikke nos abuse, før at han bruger det til at hoppe over forhindringer.

Han dræbte ikke nogen. Han fløj bare rundt inde i byen.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, MarcusDK skrev:

ja det er der ikke nogen rul om man ikke må

Hvis du kører og hopper højt op i luften med nos inde i byen, kan du godt blive bedt om at lade være med det, hvis du gøre det gentagende gange, da det udsætter mange spillere for fare, da du ikke altid kan styre hvor den lander.

Hvis du allerede har fået at vide 1 gang, at du skal lade vær med at flyve i byen med nos, giver det jo mening at du får en straf for det, når du gør det.

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, MarcusDK skrev:

ja men hvorfor siger opk så ikke noget

 

 

Jeg siger ikke noget fordi vi kørte rundt i går, uden nogle CDM's eller noget som helst, fordi vi kørte rundt væk fra andre spillere.

 

Og ligesom reglen siger, er det også kun hvis du kommer op på bygninger og lign. det er NOS abuse.

Men selvfølgelig er der heller ikke særlig meget RP i det, derfor jeg også kørte ude af byen det meste af tiden.

 

// OpK

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.