Expel Skrevet April 28, 2020 Del Skrevet April 28, 2020 er der en måde at tjekke om et entity er en bruser? og så det samme med at tjekke om et entity er en krukke. jeg havde tænkt mig at få et entity via owner():aimEntity() Rettelse: Har fundet en måde at gøre det. Her er koden hvis du skulle være interesseret. interval(1000) local Entity = owner():aimEntity() print(Entity:type()) if(Entity:type() == "drug_pot") { print("Krukke :D") } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Maloni Besvaret April 28, 2020 Del Besvaret April 28, 2020 3 timer siden, ibex123 skrev: er der en måde at tjekke om et entity er en bruser? og så det samme med at tjekke om et entity er en krukke. jeg havde tænkt mig at få et entity via owner():aimEntity() Rettelse: Har fundet en måde at gøre det. Her er koden hvis du skulle være interesseret. interval(1000) local Entity = owner():aimEntity() print(Entity:type()) if(Entity:type() == "drug_pot") { print("Krukke :D") } Entity:name() Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 28, 2020 Forfatter Del Besvaret April 28, 2020 @Maloni entity:name() virker ikke det give ikke noget tilbage den printer bare " " Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørnen Besvaret April 28, 2020 Del Besvaret April 28, 2020 16 minutter siden, ibex123 skrev: @Maloni entity:name() virker ikke det give ikke noget tilbage den printer bare " " Dette burde virke [Har ikke spillet i lang tid, så idk] A = owner():aimEntity():name() print(A) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Expel Besvaret April 28, 2020 Forfatter Del Besvaret April 28, 2020 det gør det ikke for mig. men har fundet en løsning så det er fint Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret April 28, 2020 Del Besvaret April 28, 2020 name() er kun til spillere, ikke andre entities. type() er god i denne sammenhæng. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Xean -.- Besvaret April 28, 2020 Del Besvaret April 28, 2020 Ja som Scaled skriver er S:name() kun til spillere, og retunere deres navn. Du skal bruge type() Do dis: if ( owner():aimEntity():type() == "drug_pot") { print( "Du kigger paa en sej krukke" ) } if ( owner():aimEntity():type() == "drug_water" ) { print( "Du kigger paa en ikke saa sej bruser" ) } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
slaskefar Besvaret April 30, 2020 Del Besvaret April 30, 2020 På 28/04/2020 den 6:19 PM , Mic skrev: Ja som Scaled skriver er S:name() kun til spillere, og retunere deres navn. Du skal bruge type() Do dis: if ( owner():aimEntity():type() == "drug_pot") { print( "Du kigger paa en sej krukke" ) } if ( owner():aimEntity():type() == "drug_water" ) { print( "Du kigger paa en ikke saa sej bruser" ) } aa() Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Xean -.- Besvaret April 30, 2020 Del Besvaret April 30, 2020 3 timer siden, slaskefar skrev: aa() I know, det var bare for at vise hvordan man gjorde.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar