Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Jerry - Unban Request


Lotte Lise

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:102044688

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne have unban da jeg fortryder mine handlinger på serveren. For omkring et år siden spillede jeg med nogen, vi løb rundt og skiftede vores nicknames til noget ret troll, jeg kan godt se det på ingen måde var passende. Og det har jeg heller ingen planer om at forsøge mig med igen. Kort efter jeg loggede ud valgte de personer at lave mass CDM, det blev jeg så også hevet med ind i, og forståeligt nok da jeg lige havde "trollet" med dem. Jeg undskylder for det troll jeg nu har lavet. Og fremover skal jeg nok holde mig fra sådanne typer, og afholde mig selv fra at trolle. Vil bare gerne spille lidt med mine venner, som nyder at spille lidt Gmod sammen. Tak for hjælpen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kjeld skrev:

Hej @JerryTheManGuy

 

Det er godt at se at du vil ind og spille igen, men hvordan kan vi være sikker på at det ikke gentager sig?

 

//Kjeld

Altså det kan i jo i princippet ikke.
Jeg har ændret mig og er blevet mere moden og seriøs over det seneste år. Jeg kan give jer mit ord på at det ikke gentager sig, og så kan jeg ikke gøre så meget andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.