Hop til indhold
Stavox

[Solved] Overtag flere bygninger


Rasmusss
 Del

Recommended Posts

13 minutter siden, Scaled skrev:

Det skulle man tro, men mange staffs godkender det ellers stadig til at være.

Vil heller ikke mene det tæller som at blive brugt bare fordi du sætter en base op.

Men mange når man så kalder case omkring det, siger de bare "jammen jeg bruger den om 5 min" og så godkender staffen det ofte

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic skrev:

Vil heller ikke mene det tæller som at blive brugt bare fordi du sætter en base op.

Men mange når man så kalder case omkring det, siger de bare "jammen jeg bruger den om 5 min" og så godkender staffen det ofte

 

Det håber jeg da ikke, kontrollere staff så ikke om det passer? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, I Eath You <3 skrev:

 

Det håber jeg da ikke, kontrollere staff så ikke om det passer? 

For det meste sprøger du dem bare om de bruger dørene, så siger de noget lignende: "Ja undskyld, jeg skulle bare lige (et eller andet), men skal lige til at bruge det"

Så siger du igen noget lign: "Okay, men hvis de ikke bliver brugt om 5 min fjerner jeg ejerskab fra dig."

Så kigger man bare på dem 5 min efter, og hvis de så ikke bruger dørene sælger man dem self.

Det er ivertfald sådan jeg plejer at håndtere det, hvis det er dørene ikke har været ubrugt i lang tid og jeg har set det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 24/04/2020 den 1:41 PM , Mic skrev:

Vil heller ikke mene det tæller som at blive brugt bare fordi du sætter en base op.

Men mange når man så kalder case omkring det, siger de bare "jammen jeg bruger den om 5 min" og så godkender staffen det ofte

 

Oftest er det rigtig svært, at bevise om spilleren rent faktisk bruger basen. I mange tilfælde plejer jeg bare at sige, at man skal kalde case hvis ikke der sker noget efter 5 minutters tid.

Ofte finder man ud af om spilleren bruger stedet.

 

Hvis man har en våbenhandler, kan man nemt tjekke logs for at se om han har bestilt våben, og derefter tage en beslutning

 

Redigeret af OpK
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.