Hop til indhold
Stavox

[Solved] Better keys pls :)


Xean -.-

Recommended Posts

Jeg ved (gør jeg egentlig ikke, men er næsten sikker på) at jeg har lavet et forslag om det før, men jeg kunne ikke finde det.

 

Mit forslag går ud på at din bil ikke låser automatisk når du går ud af den, ivertfald som betjent det er fint nok som andre jobs.

Eller det kunne gøres til en indstilling somehow 🙂

 

Når du jagter nogen eller skal til det er det ret træls at skulle til at lege rundt med dine nøgler før du så også kan hoppe ind i bilen, hvilket nogle gange er ret irriterende.

Jeg ved godt du bare kan bind en knap til dine keys, hvor du så kan svede lidt ekstra med at smide dine nøgler frem og tilbage, men syntes bare bare det burde ændres 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
8 minutter siden, Dynn skrev:

Skal andre betjente så have mulighed for at hoppe ind i din bil som fører, hvis den ikke låses automatisk?

Ja, det må vel være en konsekvens for du ikke låser din bil.

Andre betjente må heller ikke bevidst stjæle din bil, dog kan jeg godt se problemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic skrev:

Ja, det må vel være en konsekvens for du ikke låser din bil.

Andre betjente må heller ikke bevidst stjæle din bil, dog kan jeg godt se problemet.

Done - for betjente

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.