Hop til indhold
Stavox

Hvorfor Stavox?


Bimse👌

Recommended Posts

Hvad er jeres historie om Stavox, hvordan fandt i serveren, var det en ven som viste dig den eller noget andet?

 

Den måde jeg joinede Stavox, var at vi var 3 gutter som ikke vidste hvilket spil, vi skulle spille. Så spurgte den ene om vi skulle joine Garry'smod RP. Vi startede på engelske, hvor vi trollede, også joinede vi Stavox fordi den var dansk, Min ene ven og jeg vandt i lottery, så vi kunne købe en golf - også startede mit eventyr ellers.

Link til kommentar
Del på andre sites

Startede på en server der hed FusionRP. Første gang jeg joinede den server var jeg kidnappet i 6 timer, jeg fik afvide, at hvis jeg leavede, så ville jeg blive banned (tydeligvis en løgn, men dumme, unge mig troede på det). Så jeg lavede meth for en slaveejer i 6 timer og det var faktisk rigtig sjovt. Pludselig stoppede serveren med at virke, så jeg fandt en ny server..

 

MermaidRP.. nogle hadede den, jeg syntes personligt, at den var ret grinern. De havde DJ jobs og man kunne blandt andet spille “Jacob Sartorius” sange (snakker om den der Hit Or Miss + Sweatshirt) Gerne som et earrape remake. Dog havde serveren med at crashe op til flere gange på en dag. Så jeg måtte videre..

 

Stavox. En server med flotte spillertal MEN, HVEM FAEN GIDER AT HAVE DELAY PÅ DERES VÅBEN?? Sagde til mig selv, at jeg aldrig skulle joine den server igen.

 

1-2 måneder senere og så var jeg fuldstændig hooked på Stavox og udover diverse pauser og udelukkelser, så synes jeg stadigvæk at spillet er ligeså sjovt, som den gang da jeg startede for 4+ år siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sad i 2015 og så TheSlowCSS garry's mod stream. Jeg havde igennem lang tid gerne ville spille det, men havde aldrig taget initiativ til at lære det.

Jeg downloadede så Garry's mod og startede dengang på den samme server som ham i håb om at snakke med ham. Jeg mindes at serveren derefter lukkede, og jeg stoppede med at spille gmod i et stykke tid. Jeg kom senere i tanke om spillet og startede det op igen. Jeg søgte på "DK" under DarkRP og der lå stavox. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Startede på GTGMOD, men så var deres server vidst nede en dag. Så søgte mine venner og jeg på DK og fandt tilfældigvis Stavox.

Jeg kan huske vi synes benzintankene var fucking fedt, og så begyndte vi bare fra den dag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Uhh ser du, jeg fandt serveren grundet jeg lige skulle prøve noget nyt. Jeg startede ud med at købe garry's mod og fandt så ud af at min makker spillede på serveren. På dette tidspunkt fattede jeg ik en brik af garry's mod. Mit første minde var fra hvor jeg stod med en shotgun og min makker sagde at jeg skulle drop den. Det kunne jeg så ikke finde ud af så jeg gav op. Nogle dage senere valgte jeg at prøve igen. Alt gik dårligt grundet min forfærdelige opførsel. Jeg havde blandt andet ikke en forum acc før 1-6 måneder efter jeg startede på serveren. Jeg var hadet af alle dengang. Der gik så lige 2-3 år før jeg rent faktisk lærte at tage mig sammen. Så den dag i dag har jeg lært at tage mig sammen og opføre mig modent. En lille sjov historie om hvordan dumme mig startede ud som en idiot men endte som en... nu er jeg moden og skide flink //en stolt Misser

Link til kommentar
Del på andre sites

Der var en af mine kammerater der spurgte om vi skulle prøve sådan noget darkrp, og så joinede vi, og så var det sgu da egentligt meget sjovt - eller det synes jeg ihvertfald, men det gjorde mine kammerater åbenbart ikke, så jeg begyndte bare at spille det uden dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var startet på en ny skole, hvor jeg mødte en i min klasse som der spillede gmod, så prøvede jeg og spille derinde, jeg syntes det så meget godt ud, så jeg tænkte jeg gav det et forsøg, så jeg købte et giftcard, hvor jeg brugte det gik direkte ind på gmod og købte det.

 

MEN! Jeg viste ikke hvordan man joinede serveren, så sad jeg der i 30 minutter og prøvede at finde serveren. Jeg gik så ind i “Multiplayer” tastede “Sta” ledte efter serveren, så fandt jeg den. Da jeg ikke havde noget andet spil satte jeg mig til at spille garry’s mod, næsten hver dag. So here I am, med 1500 timer, nørdet.

Link til kommentar
Del på andre sites

I 2017 så jeg en lille streamer ved navn Flyxe (tror jeg han hed). jeg havde i lang tid tænkt på rp men havde aldrig set Garry's mod. Så det prøvede jeg da og siden den dag har jeg bare spillet derudaf. 

Mvh Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

I late 2017 fik @TøseN mig overtalt til at købe gmod. Da jeg joinede kørte vi bare rundt i hans Ford Raptor, det var jeg meget fascineret af. 

Imens jeg vi hyggede lidt, så mødte jeg Mauritz som jeg så stort set kun spillede med det næste år. 

 

Ligesiden har jeg spillet lidt on and off, men med rimelig store pause imellem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Uha... Mig, min bror og et par venner fandt serveren for nogle år tilbage. Vi var meget inde i Garrys Mod RP på tidspunktet, så vi var glade for at finde en dansk server, hvor den var næsten fyldt. Vi startede egneligt ud med "semi" troll, men vi fik efterhånden mere viden og stoppede troll.

Har spillet på serveren siden den nok blev lavet hvis jeg husker rigtigt, og jeg har nydt ethvert sekundt på serveren.

Tak for en god server allesammen!

Link til kommentar
Del på andre sites

long time ago

det er lidt over 3 år siden, jeg kommer hjem fra Rush. sammen med nogen venner, vi ville gerne game noget. vi havde spillet, meget garrys mod, men bare andre modes. vi troede altid DARKRP var sådan noget gysser noget, fordi det hed Dark, det havde vi aldrig lyst til at spille, men så mandede vi os op, og prøvede vi fandt, ud af det var pisse fedt. VI kendte ikke så mange servers, vi joinede bare nogen ramdom Engelske, og prøvede at lave RP der inde. det var umuligt, vi kunne ikke finde ud af engelsk, så skrev min ven DK, oppe i det der søge sted, så gik vi helt amok. fordi der var danske servers, men vi synes det var meget træls fordi, vi fik at af vide, man skulle leve sig ind i en rolle. vi prøvede os at leve ind i rollen, Gangstar, så vi gik rundt og slog på folk, og fik Jail. Vi fandt Stavox, på et tidspunkt, der var mange mennesker. vi synes det var fedt, vi spillede der inde like 1,5år cirka. Så stoppede jeg, og spillede noget andet. jeg kom tilbage i sidste sommerferie cirka, så begyndte jeg igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg begynde at spille på serveren 2018 i december. Jeg sad og kedet mig, så syntes jeg det kunne være sjovt at spille gmod. Så ser jeg at der er en dansk server der heder Stavox. Så var jeg sådan hmmmmm, det kunne være sjovt at spille. Jeg joinet og det første jeg gjorde var at troll. Men så gik der ikke lenge før jeg fik jail og sådan noget. Jeg begynde at syntes det er sjovt at spille på stavox. Så læste jeg alle relger og så er jeg nu staff. Det er nogle lunde det der er sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var på besøg hos en ven. Vi havde intet at lave så vi tænkte på at spille noget GMOD, da vi begge havde det. Da jeg kom ind på serveren stjal jeg måske en bil, og så den var ret meget værd. Havde ikke helt læst reglerne så krævede måske 500k for den 🤫

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var vel i 2016 hvor jeg peakede i mit misbrug af GMOD, jeg havde allerede spillet meget på nogle engelske servers, og ledte sådan tilfældigt efter servere. Fandt så Stavox, til at starte med joinede jeg altid kun for at spille Politi, syntes det var fedt med gratis våben, og hvordan systemet fungerer. Jeg endte så ud med at troll, og fik perm ban, fair nok. Senere jeg lavede jeg en unban request, og begyndte så at spille igen indtil jeg gik død i det igen, og nu er jeg så startet igen. En endeløs cyklus.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var "Admin+" på EquinoxServers som var en server i Garry's Mod som kørte på samme tid som Stavox, den eneste forskel var bare at Stabux havde mange flere antal spillere dagligt.

Efter nok kedsomhed på den anden server der, joinede jeg serveren og spillede derinde, dagligt - blev fyret på den anden server som Admin surprice lmao, og så gik jeg ellers i gang med at moneyfarm, fordi jeg havde intet liv.

Omkring 3-4 måneder efter fast daglig spiller på serveren så jeg @Snapper spillede og filmede fra serveren hvor jeg selv blev inspirereret til at lave videoer fra serveren, jeg delte videoerne på forum og fik omkring 100 subs på 1 måned eller sådan.

Stavox var altid min to-go server fordi der var så mange nye spillere dagligt.

Jeg søgte som staff, og efter 3. gang blev jeg accepteret hvor jeg stadig lavede youtube videoer. Mange år passeret og jeg blev fjernet, gik videre til noget mere seriøst rollespil, og her er jeg nu.

Skud ud til Stavox for at starte min YouTube karrierer. 🙂

 

#syngformigogdubliversatfri

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Rasmusss skrev:

Jeg sad i 2015 og så TheSlowCSS garry's mod stream. Jeg havde igennem lang tid gerne ville spille det, men havde aldrig taget initiativ til at lære det.

Jeg downloadede så Garry's mod og startede dengang på den samme server som ham i håb om at snakke med ham.

Næsten præcis det samme for mig!, ej hvor sjovt.

Men det hele startet enlig med at jeg lang tilbage i tiden, købte dette cool sandbox spil som jeg fandt på steam "Gmod", og så lærte jeg langsomt hvordan man f.eks bygget sjove flyvene både osv i min egen lille verden, men efter lidt tid glemte jeg lidt om det, og gik over til at spille andre ting.

Ca samtidig begyndte jeg at se en del af Slow`s sjove streams, og så alt det sjove RP han lavet med folk inden på en server ved navn Stavox*, og da jeg så hvilket spil det var i, kom jeg i tanke om at jeg havde købt det for et par år siden, og så efter lidt tid hvor jeg så set de livestream´s herfra, tænkte jeg at jeg også ville prøve og spille herinde, "på en DarkRP server 😮".

Jeg kan huske i starten, at jeg jeg nærmest bare gik rundt og kigge på hvad folk lavet, uden overhoved at sige noget, da jeg var lidt genert den gang for at tale med andre i et online spil.

Men så blev jeg ved, og lærte til dels meget om at spille som Politi herinde.. 😄 og så har det bare fortsat med mere og mere, helt frem til nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Shit, jeg har været nødt til at skære en hel del overflødig tekst af, og der er stadig alt for meget. Men hey - læs det eller lad vær'. 
Jeg kan åbenbart skrive en hel bog om mit DarkRP-liv. 😅

 

Jeg har spillet DarkRP i rigtig mange år. Jeg startede omkring 12-årsalderen. De første mange år spillede jeg udelukkende på en engelsk servere – den hed RPGaming.eu og senere RPGaming.co. Jeg blev staff et par dage før min 13-årsfødselsdag og et årstid efter var jeg Senior Admin - serveren lukkede fordi den ene ejer (en muslimsk dansk statsborger ved navn Nabil) valgte at være en dick overfor de andre.

Herefter holdt jeg en lang pause med Garry's Mod og fokuserede på CS:GO med mine kammerater, det var mega hygge. Vores CS:GO-spilleri varede også cirka et år, og da jeg var 15 modtog jeg en besked fra en af mine svenske venner (en af ejerne af det oprindelige RPGaming), som spurgte om jeg ikke havde lyst til at starte fællesskabet op igen uden Nabil. Det gjorde vi så under navnet RPGaming.co. Der arbejde jeg så igennem i cirka 9 måneder, før jeg ikke gad det mere, CS:GO var blevet mere spændende end engelsk DarkRP. Jeg kan dog ikke klage, når man tænker på, at jeg virkelig fik udviklet mine engelskkundskaber i disse år. Det åbnede op for fede muligheder i min gymnasie- og folkeskoletid. Rejser, certifikater, kurser osv.

 

Jeg fortsætter så med at spille CS:GO med mine venner. Vi tager til forskellige LANS og sådan noget, og hygger os egentlig super godt med det. Når jeg så ikke lige sad og spillede CS:GO med mine kammerater, så havde jeg fundet ud af, at det var skide sjovt at joine danske DarkRP servere og trolle for sygt. Det var primært GTG (Grand Theft Gmod) der var mit foretrukne troll-sted, eftersom man kunne sprænge folks hoveder i stykker med store våben og binde folk på jorden. Jeg stifter bekendtskab med Alfamikkel (hvis nogen kan huske ham) på Artex, tror jeg, hvor vi troller lidt rundt sammen. Han ender med at blive staff på GTG og bliver rigtig nyttig til at holde hånden over mig og hjælpe mig med at undgå straffe. Han var vildt korrupt, og vi havde det grineren med at fucke rundt. Når jeg skulle til at få en straf af en af de andre GTG-staffs, så røg deres internet altid, hvilket var vildt mærkeligt.. tihi. Det korte af det lange er, at Alfamikkel og jeg stoppede med at trolle efter et par måneder. Jeg vendte tilbage til CS:GO og alt var fjong.

 

Jeg får så en besked fra Alfamikkel et par måneder senere, hvor han skriver, at jeg skal joine Stavox. Der er han nemlig blevet staff, og det var vist en fed server. Jeg joiner serveren – og jeg er banned. Jeg har åbenbart skudt InstanT (tidligere staff, og et lille røvhul) adskillige gange en aften og er blevet permanent banned for Mass RDM. Jeg ansøger om unban, får afslag. Bruger alt-account og bliver banned på den. Ansøger om unban igen og bliver accepteret af Dynn. fordi jeg åbenbart formulerede mig pænt. Fedt nok, tænkte jeg bare. Jeg spiller lidt med Alfamikkel og ser potentialet i serveren. Stavox er rimelig cool. Cirka tre uger efter åbner ansøgningerne, jeg ansøger og bliver accepteret. Resten er historie. Jeg må gå ud fra, at Alfamikkel har talt godt om mig til de andre.

 

Den korte historie er, at jeg bliver moderator og begynder at udvide mit kendskab til de andre staffs. Jeg stiger forholdsvis hurtigt igennem de forskellige ranks, og ender som bekendt som Vice Manager. Vi opretter en ny rank, Head of Staff, og DetBareMads og jeg beslutter at degradere os selv til det. Vice Manager eksisterer ikke længere herefter. Jeg fortsætter tre-fire måneder til. Jeg får pludselig nok en aften, efter at have overvejet hvor meget tid jeg egentlig har smidt i diverse DarkRP-projekter gennem tiden, og den tid vil jeg gerne bruge på noget der er vigtigere for mig. Derudover er det bare fedt ikke at have forpligtelser. Ingen møder der skal afholdes, og ingen projekter der skal arbejdes på. Friheden er fantastisk, og jeg kaster mig over andre projekter som ikke er spil-relateret. Det er en fed følelse. Nu må vi så se, hvad der sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Houston skrev:

Jeg har åbenbart skudt InstanT (tidligere staff, og et lille røvhul) adskillige gange en aften og er blevet permanent banned for Mass RDM.

Min ven blev også banned af ham tilbage I 2016 fordi min ven troede han hackede og valgte at skyde ham I case.

Ikke spørg hvorfor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Tyndfed skrev:

Min ven blev også banned af ham tilbage I 2016 fordi min ven troede han hackede og valgte at skyde ham I case.

Ikke spørg hvorfor.

Jeg blev banned før 2016. InstanT var ikke staff dengang, så han rapporterede mig bare til en staff.
Han var bare en røvirriterende spiller, hvilket også var derfor at jeg skød ham. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.