Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Ra1fi


Peter Pinkvin

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi vidste heller ikke som sådan at han raidede (Men ooc, kunne vi jo self. se det i chatten, vi ved godt at vi ikke må handle ud fra det, men det er et uheld fra vores side) Men det giver stadig ikke Ra1fi ret til at noclippe væk midt i rp, og Ra1fi tager heller ikke fat i mig ang. situationen, men lader bare som intet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så som start vil jeg starte ud med at det er en fejl fra min side. Som jeg også har sagt flere gang over klage på discord, og til big brains staff. Dov vil jeg lige sige, at jeg faktisk aldrig lod mærke til at du skød på mig, og der få "lader jeg bare som intet". Jeg flyver hen til ham fordi at jeg tro at han er med jer, og er igang med at RDM´e mig. Det finder jeg så hurtigt ud af ikke er sandt. Da jeg lige når og spørger ham inden jeg dør. Jeg for så set clipet sender på dagen(I forbindelse med den mundlige klage på mig) Hvor jeg godt kan se at det har set dumt ud, men igen jeg lod aldrig mærke til at du skød på mig. Dov sundes jeg det er lidt underligt at du siger at jeg flyver væk fra din RP, da vi ikke har talt eller været i RP(ud over det raid der er, som jeg ikke har deltager i endu). Men igen, det er mig der har lavet et mindre fuck up.

 

 

SRY for stavefejl,  jeg er fucking træt.

Link til kommentar
Del på andre sites

I måtte jo ikke skyde på Ra1fi, og derfor kan jeg godt forstå, at han flyver over til personen der står og skyder på ham. Han ser godt, at du er bag ved ham, men han ser ikke at du skyder på ham, da han begynder at flyve i samme sekund. Det er måske en lidt drastisk måde at tage kontakt til personen på, men ikke nødvendigvis forkert. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.