Hop til indhold
Stavox

[Solved] the purge


anton jensen

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
På 19/04/2020 den 11:56 AM , anton jensen skrev:

dette forslag at man bare kan få lov til at skyde alt og alle som bevæger sig i gaden eller gemme sig i basen. og så at man kunne få en premie for den der har flest kills eller noget ligne det. 

øhhh, hvad tænkte du da du lavede dette forslag? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne egentlig være fedt nok, men burde nok ikke lige være på den måde. 

Hvis jeg overhovedet skulle overveje konceptet ville det nok være 30 minutter inden server restart eller noget I den stil. 

Der er næsten ingen chance for at irritere andre mennesker på det tidspunkt.

Men på samme tid, har jeg ikke spillet på serveren I noget tid, så hvad ved jeg? 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/04/2020 den 11:56 AM , anton jensen skrev:

dette forslag at man bare kan få lov til at skyde alt og alle som bevæger sig i gaden eller gemme sig i basen. og så at man kunne få en premie for den der har flest kills eller noget ligne det. 

Hvis du er helt ærlig, ville det så være noget som kommer ind på serveren?

 

Jeg kunne godt være enig med @Tyndfed på det punkt hvor han skriver at det er 30 min før server genstart. Det er helt klart de færreste der sidder og roleplayer på det tidspunkt. Man skal selvfølgelig ikke skyde folk med byggerskilt ligemeget hvad, da der også skal være en slags 'helle'. Måske man skulle sige at der ikke er damage i spawn og inde i bygninger, det lyder i mit hoved som noget der godt kunne være.

 

// MRBennetsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.