Hop til indhold
Stavox

[Solved] roulette spil (chance spil)


Anders1808

Recommended Posts

Hej. 

Jeg ville synes det kunne være fedt hvis man måtte lave spil som folk kan spille. Enten kan de vinde eller tabe. 
Fx: Jeg har en bod. Man sender mig 1000kr og jeg har så en maskine som random bestemmer hvem vinder via e2, jeg har self selv størst procent.

Det ville være en fed måde at tjene lidt ekstra penge for begge parter, hvis man er heldig selvfølgelig.

MvH. Anders

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv at kigge lidt rundt på forum, og kig hvordan det gik sidst der var gambling.

Alt RP var død fra Fredag morgen til søndag aften. Flere personer fik permban for E2 abuse, og folk blev åndsvagt rige ved at stå AFK.

Det var en fin idé, men gambling skal virkeligt bare ikke ind og ødelægge serveren igen...

 

Eksempler på tidligere posts:

 

Nu bliver dem der tjente latterligt mange penge på det sure over at andre stemmer det ned

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Anders1808 skrev:

Men folk har forslået bestemte tidspunkter man må, det synes jeg er fair

Der har været rigtig mange forskellige forslag og muligheder hvis det skulle tilbage igen men i sidste ende er det optil HOS hvad passer bedst til serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Anders1808 skrev:

Men folk har forslået bestemte tidspunkter man må, det synes jeg er fair

Problemet med at gøre det bestemte tidspunkter, er at ALT andet RP ikke er eksisterende på de tidspunkter, da alle skal gamble. Det ender til sidst med at folk taber deres penge, og så sidder de og rager over at “e2’en er rigged” og alt muligt andet. Det ødelægger serveren totalt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.