Hop til indhold
Stavox

[Solved] Donations e2 lovlig som hjemløs


MrMikkel

Recommended Posts

Jeg har nu tænk meget over hvorfor at donation e2'er er ulovlige for hjemløse, fordi altså det eneste man laver som hjemløs er, at få donationer.

Jeg kan ikke se forskellen om du doner over mobil pay eller en e2 hvor du selv bestemmer pris.

 

Så mit forslag lyder på at donation e2'er skal være lovlige for hjemløse. Men også KUN for hjemløse.

 

Skriv en  kommentar med hvad i tænker 😄

 

Som fx den wimblim har lavet:

 

rp_evocity_sx_v110039.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Kim Karsten skrev:

Hvis man nu sidder i case omkring refund og adminen skriver beløbet af pengene som skal refunderes, f.eks 450k, så mister adminen jo de 450k fordi den sendte det til dig pga e2’en

Nej fordi sådan fungere den ikke du skal være inde for en vis afstand af egp'en + du kan afvise hvis du skriver forkert. ligesom hvis du fik en bøde af politiet så kan du afvise den.

Er ret sikker på at du ikke kan gøre så personerne mister penge med det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Kim Karsten skrev:

Jeg tænker som du nævner MrMikkel, det vil være fint hvis den gik ind for en hvis radius men at den ikke gik overalt på nappet, så kunne jeg godt gå med på forslaget.

Eller hvis det var en egp den kørte på, og ikke chat-functions så er problemet væk. Jeg går desuden også ud fra at det ville gå ind under e2-abuse at sende moneyrequests til alle der skriver tal i chatten

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

I det hele taget føler jeg lidt, at hele det at en hjemløs har en meget avanceret computer, som de kan bruge til lige hvad det passer dem, er lidt underligt.

Ved godt at det selvfølgeligt ville fjerne nogle muligheder fra jobbet, men ville det samtidigt ikke gøre det lidt mere interessant? Så kunne det måske handle om noget andet end bare at samle donationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Emoyly skrev:

I det hele taget føler jeg lidt, at hele det at en hjemløs har en meget avanceret computer, som de kan bruge til lige hvad det passer dem, er lidt underligt.

Ved godt at det selvfølgeligt ville fjerne nogle muligheder fra jobbet, men ville det samtidigt ikke gøre det lidt mere interessant? Så kunne det måske handle om noget andet end bare at samle donationer.

En overvejelse kunne være at lave flere ting de kunne lave. Lidt ligesom skraldespandene som ingen ved du kan gøre noget med.

Btw til jer der ikke ved så kan man klikke 'E' på de skraldespande der står i Evocity by(Lidt usikker på rockford). Du har så muligeden for at finde en lille smule penge, noget mad(giver dig liv) eller man stikker sig på noget skarpt og mister cirka 10-15 hp

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, xKow skrev:

Ville man ikke kunne tilføje, ligesom på nogle andre servere, men sådan en krukke af en art, som folk kan smide penge i?

Man kan bruge users på penge, så du kan sagtens lave et hul af en art, hvor du kan smide penge i, og så bruge en user til at tage pengene?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Dynn skrev:

Man kan bruge users på penge, så du kan sagtens lave et hul af en art, hvor du kan smide penge i, og så bruge en user til at tage pengene?

Ja, men jeg tænkte hvis nu e2 (jeg ved ikke om users går ind under "e2") var ulovligt for hjemløse, så har jeg set på nogle engelske servers at man kan skrive en command, og så får man en krukke af en art som folk kan smide penge i.

 

Det var et alternativ for e2/users

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.