Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på OpK


Jørgen Ingenarm

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jørgen Ingenarm
Staff ingame navn: OpK
Dit SteamID: STEAM_0:1:43298578
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694
Forklar situationen: Frank Hvam og jeg politi Raidede Danske Bank som var en KOS base hvor vi så begge bliver dræbt. Jeg ser en der er ved at dø foran KOS basen jeg prøver at hjælpe ham op men han dør og så bliver jeg

Skudt inde fra KOS basen, hvor jeg derefter caller case. OpK tager casen og jeg forklarer situationen men han benægter, at se mine clips. Min teori er at han går ud fra at hans gang har ret og gør ingen ting forkert i den situation. 
Bevishttps://medal.tv/clips/22407130/d1337NcyxayD  Man kan tydeligt se at ham betjenten OpK siger at de har skudt efter er bag hans bil

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej!

 

Politiet har en aktiv warrant på danske bank, hvilket betyder at alle betjente kan være udsat for fare.

Som sagt tidligere, kan de jo på ingen måde vide at det er dig som de skyder på, eftersom at de skyder efter folk som kan være trusler under warranten, i dette eksempel politiet.

 

Andre folk blev også skudt i crossfire, men de kalder ikke case fordi de godt ved hvad der sker.

Det er rimelig åbentlyst at du ikke skal gå derover.

 

Desuden står du også foran Boris som står ved butik 2 og forsøger at snipe dem i basen.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du kigger til allersidst i dit klip, kan du se de skyder efter Boris ovre ved butik 2.

 

Du står lige i mellem deres fight, hvilket bliver betragtet som crossfire. Det er dsv ikke muligt at blive ramt af bullets uden at tage skade.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal jo huske på at du stadig er betjent under en warrant, hvor du altid vil være udsat. 

Boris står og rykker fra side til side for at undgå skud, så det kan da godt være han har været foran døren ved butik 2, det vides ikke.

 

Desuden står der jo også mere end 1 person og skyder hvilket gør at skudene kan komme mange steder fra, ikke alle har gude aim.

 

Jeg afventer svar fra ZeNoxXi, så må vi jo se hvad der sker. 

God aften.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Jeg stod jo med Keys ude foran basen og var ingen trussel til dem der stod inden i basen. De må lærer at vurdere en situation hvis de ikke kunne se at jeg ikke var en trussel i deres raid.

Og Boris kunne på ingen måde have nået ud foran butik#2. Det ville også være ret dumt at stå uden cover og jeg tror Boris er klogere end at stå uden cover hvis han bliver skudt på.

Man kan også se på mit clip at Boris stadig står bag ved sin bil da jeg begynder at blive skudt og ikke er løbet over til butik#2

 

-Jørgen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker lidt unødvendigt at skyde dig, da det ikke ser ud til, at du er en trussel. Det virker heller ikke til, at det er cross fire da Boris står bag sin bil da de begynder at skyde på dig. Nu kan man dog ikke høre lyden fra dit spil, men kunne du høre skud eller andre tegn på, at der var fare?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ZeNoxXi skrev:

Det virker lidt unødvendigt at skyde dig, da det ikke ser ud til, at du er en trussel. Det virker heller ikke til, at det er cross fire da Boris står bag sin bil da de begynder at skyde på dig. Nu kan man dog ikke høre lyden fra dit spil, men kunne du høre skud eller andre tegn på, at der var fare?

Jeg husker det ikke som der var skud eller noget tegn på fare

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Jørgen Ingenarm skrev:

Jeg husker det ikke som der var skud eller noget tegn på fare

I såfald synes jeg ikke, at du skulle have været skudt ud fra dit klip.

Man kan også tydeligt se, at de slet ikke skyder efter boris, da han står i en helt anden retning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg beklager, at jeg blander mig her, men det var bl.a. mig der skød dig. Vi stod inde i vores base, hvor man skulle skyde igennem hele ~3 lag hegn, hvilket gjorde, at vi havde svært ved at se hvem der var hvem udenfor. Det giver ingen mening, at du bare kan stå derude og kigge så meget du vil, sålænge du bare har keys fremme - især fordi du er betjent. Du er med til at raide os i og med du er betjent, og det kan godt være du har været død, men det er umuligt for os at spotte. Du kan se der ligger blod på parkeringspladsen, betjente der står med våben fremme bag deres biler osv., og du ved godt, at der er raid, siden du er død derinde. Det giver derfor ingen mening for dig alligevel at gå ind i faren, når du udemærket godt ved, at vi nok vil forveksle dig med en af de levende betjente. Efter alt kunne du jo have været Boris, som nu havde fundet en ny position.

 

Desuden giver det ingen mening, at du reviver en der er blevet dræbt i raidet, da du så igen bliver en del af raidet.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scaled skrev:

Jeg beklager, at jeg blander mig her, men det var bl.a. mig der skød dig. Vi stod inde i vores base, hvor man skulle skyde igennem hele ~3 lag hegn, hvilket gjorde, at vi havde svært ved at se hvem der var hvem udenfor. Det giver ingen mening, at du bare kan stå derude og kigge så meget du vil, sålænge du bare har keys fremme - især fordi du er betjent. Du er med til at raide os i og med du er betjent, og det kan godt være du har været død, men det er umuligt for os at spotte. Du kan se der ligger blod på parkeringspladsen, betjente der står med våben fremme bag deres biler osv., og du ved godt, at der er raid, siden du er død derinde. Det giver derfor ingen mening for dig alligevel at gå ind i faren, når du udemærket godt ved, at vi nok vil forveksle dig med en af de levende betjente. Efter alt kunne du jo have været Boris, som nu havde fundet en ny position.

 

Desuden giver det ingen mening, at du reviver en der er blevet dræbt i raidet, da du så igen bliver en del af raidet.

Der er helt klart også forskel på, om det er gjort med vilje eller ej. Om det var hensigtsmæssigt at gå ind foran danske bank kan diskuteres, men ift. hans NLR må han jo ikke huske det.

 

Efter lige at have set det sidste af videoen igennem et par gange mere, kan jeg også se kort før at Jørgen går hen til den personen der er knocked, at der kommer skud flyvende igennem luften hen mod personen der er knocked, kunne du ikke se eller høre det? @Jørgen Ingenarm

Link til kommentar
Del på andre sites

 

2 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Der er helt klart også forskel på, om det er gjort med vilje eller ej. Om det var hensigtsmæssigt at gå ind foran danske bank kan diskuteres, men ift. hans NLR må han jo ikke huske det.

 

Efter lige at have set det sidste af videoen igennem et par gange mere, kan jeg også se kort før at Jørgen går hen til den personen der er knocked, at der kommer skud flyvende igennem luften hen mod personen der er knocked, kunne du ikke se eller høre det? @Jørgen Ingenarm

Nej det lagde jeg ikke mærke til da jeg løb direkte til den døende mand

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jørgen Ingenarm skrev:

Nej det lagde jeg ikke mærke til da jeg løb direkte til den døende mand

Fair nok - Hvis vi tager udgangspunkt i, om OpK har klaret casen korrekt, virker det ikke til at han har gjort noget forkert. Det virker ikke til at Opk vil have fået mere ud af casen ved at have set din video, da han i forvejen har logs og scenes over hvor du døde, hvilken retning du døde fra osv. Han kunne have løst den på 2 måder, enten som han har gjort nu, eller ved at have returnet dine ting og lade RP'en køre videre. I din video kan jeg se flere faresignaler, bl.a blod, som Scaled pointerede, og det skud der var lige inden du gik hen til personen, så du burde måske have været mere opmærksom.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.