Dette er et populært indlæg DoktorDim Skrevet April 14, 2020 Dette er et populært indlæg Del Skrevet April 14, 2020 (rettet) Hvad kan ANPG-systemet? Et ANPG-system er et system som automatisk kan tjekke, om der skulle være noget mistænksomt ved en bil eller en bilejeren i en radius af 20 meter. Du kan læse mere om det HER. Hvordan fungere E2'en? E2'en virker udelukkende i politibiler (Såfremt andet sker må informationen ej benyttes). Så snart man sætter sig ind i en politibil, vil E2'en begynde at tjekke alle biler i en radius af 20 meter for, om der skulle være noget mistænksomt ved en af bilerne eller en af bilejerne. Såfremt ovenstående sker, vil man blive informeret med lyd, tekst og chatbesked. Dette er vist på nedenstående billede. Herefter vil E2'en stoppe med at tjekke biler, indtil man skriver noget tilfældigt i chatten. F.eks. "a" eller "qu". Derefter vil E2'en tjekke videre som normalt. Hvis man ej skriver i chatten indenfor et minut, så vil man få en påmindelse i chatten indtil andet sker. Regler for ANPG-systemet Før man må handle på det data man får ud af systemet, skal dataen være data man kunne få uden systemet. F.eks. da ANPG-systemet tjekker alle biler i en radius af 20 meter, så kan man risikere, at systemet registrere et køretøj, som f.eks. er meldt stjålet, men er inde i en base. Hvis man ikke kan se bilens nummerplade med ens egne øjne, så må man ej handle på det. Systemet på bruges af alle betjente i en politibil. Hvis man er i tvivl om yderligere regler for brug af systemet, bedes man henvende sig til mig via STEAM. Brug af systemet sker på eget ansvar. Kode @name ANPG v1.0 @persist Models:table Owner:entity [Distance,Cooldown]:number if(first()){ runOnChat(1) function printLayout(Message:string){ printColor(vec(212,230,0),"ANPG - ",vec(255),Message) } Models=table( "models/metrohd/merc_cla45.mdl"=1, "models/metrohd/bmw_530d_touring.mdl"=1, "models/metrohd/bug_chiron.mdl"=1, "models/metrohd/audi_q7_2016.mdl"=1, "models/metrohd/merc_sprinter.mdl"=1, "models/metrohd/vw_multivan.mdl"=1, "models/metrohd/merc_v.mdl"=1, "models/metrohd/lr_range_rover.mdl"=1 ) Owner=owner() Distance=20*47.4501953124 Cooldown=0 timer("ANPG.check",1000) } elseif(clk("ANPG.check")){ local CpuUsage=cpuUsage() if(Owner:inVehicle() & CpuUsage<=0.000050){ findIncludeClass("prop_vehicle_jeep") findInSphere(Owner:pos(),Distance) findSortByDistance(Owner:pos()) Vehicles=findToArray() if(Models[Vehicles[1, entity]:model(), number]){ Vehicles:remove(1) foreach(K, V:entity = Vehicles){ if(!V:isCarStolen() & !V:owner():isWanted()){ continue } Cooldown = 1 local VehicleOwner = V:owner() local Wanted=VehicleOwner:isWanted() local Stolen = V:isCarStolen() concmd("play common/stuck1.wav") print(_HUD_PRINTCENTER, "ANPG - Et k"+oe()+"ret"+oe()+"j blev registeret mist"+ae()+"nklig") printColor(vec(212, 230, 0), "ANPG - ", vec(255), "SKRIV I CHATTEN FOR AT AKTIVERE SYSTEMET IGEN! Ejer: "+VehicleOwner:name()+" v"+aa()+"benlicens: ", (VehicleOwner:hasLicense() ? "Ja" : "Nej"), " Efters"+oe()+"gt: ", (Wanted ? vec(255,0,0) : vec(255)), (Wanted ? VehicleOwner:wantedReason() : "Nej"), vec(255)," Bilnavn: "+V:getCarName()+" Nummerplade: "+V:getPlate()+" Meldt Stj"+aa()+"let: ", (Stolen ? vec(255,0,0) : vec(255)), (Stolen ? "Ja" : "Nej"), vec(255)) timer("ANPG.printAgain",2000) exit() } if(CpuUsage>=0.000050){ timer("ANPG.check",1000) } else{ timer("ANPG.check",500) } } else{ timer("ANPG.check",1000) } } else{ timer("ANPG.check",1000) } } elseif(clk("ANPG.remind")){ printLayout("Systemet er midlertidigt deaktiveret. Skriv i chatten for at starte det igen.") timer("ANPG.remind",60000) } elseif(clk("ANPG.printAgain")){ timer("ANPG.remind",60000) print(_HUD_PRINTCENTER,"ANPG - Et k"+oe()+"ret"+oe()+"j blev registeret mist"+ae()+"nklig") } elseif(chatClk() & Cooldown){ hideChat(1) stoptimer("ANPG.remind") Cooldown = 0 printLayout("Systemet tjekker nu igen efter mist"+ae()+"nkelige k"+oe()+"ret"+oe()+"jer.") timer("ANPG.check",1000) } OBS - Videresalg må ej ske! Såfremt dette sker vil man blive hængt ud. Spoiler Kan åbenbart ikke fjerne denne boks... DUPE - ANPG v1.0 [sx].txt Redigeret April 17, 2020 af DoktorDim v1.0 18 4 Link til kommentar
Trixx Besvaret April 14, 2020 Del Besvaret April 14, 2020 (rettet) Et lille tip herfra. Brug findIncludeClass("prop_vehicle_jeep") istedet for findByClass, da findIncludeClass inkludere ikke alle vcmod seats ❤️ Der er ingen grund til at loope dem igennem. Ellers decent kode +REP herfra Også dine Kode pyramider er ret slemme Du kan også bruge findInSphere(owner():pos(), distance) istedet for at skippe i loopet ❤️ Redigeret April 14, 2020 af Trixx 2 2 Link til kommentar
DoktorDim Besvaret April 14, 2020 Forfatter Del Besvaret April 14, 2020 v0.92 changelog - Bedre optimeret. Credit: @Trixx❤️ - Hvis man ikke skriver i chatten indenfor et minut, efter den har registreret et køretøj, så vil den informere en omkring det @WimBlim - Tilføjet endnu en politibil som manglede. Credit: @Aske ❤️ 2 1 Link til kommentar
Trixx Besvaret April 14, 2020 Del Besvaret April 14, 2020 (rettet) ingen ide om koden virker lol burde ikke crashe, da trixx haxxor 420 420 har lavet den @name APKG @inputs @outputs @persist MaxDistance Quit PanzerBil:table @trigger if(first()) { MaxDistance = 1000 PanzerBil = table( "models/metrohd/merc_cla45.mdl" = 1, "models/metrohd/bmw_530d_touring.mdl" = 1, "models/metrohd/bug_chiron.mdl" = 1, "models/metrohd/audi_q7_2016.mdl" = 1, "models/metrohd/merc_sprinter.mdl" = 1, "models/metrohd/vw_multivan.mdl" = 1, "models/metrohd/merc_v.mdl" = 1, "models/metrohd/lr_range_rover.mdl" = 1) function number entity:isPanzer() { return PanzerBil[This:model(), number] } timer("check", 2500) runOnChat(1) } elseif(clk("check") & !Quit) { timer("check", 5000) if(!findCanQuery()) { ## Vi kan ikke smide en find query. Ingen grund til at spilde flere resourcer exit() } if(!owner():inVehicle() || !owner():vehicle():isPanzer()) { exit() # ublack nigger } findIncludeClass("prop_vehicle_jeep") findSortByDistance(owner():pos()) findInSphere(owner():pos(), MaxDistance) local String = "" local Vehicles = findToArray() foreach(K, E:entity = Vehicles) { local Owner = E:owner() local WantedReason = Owner:wantedReason() local IsWanted = WantedReason != "Ikke wanted" local IsStolen = E:isCarStolen() if(!IsWanted & !IsStolen) { continue } printColor("Ejer: "+Owner:name()+" v"+aa()+"benlicens: ",(Owner:hasLicense() ? "Ja" : "Nej")," Efters"+oe()+"gt: ",(IsWanted ? vec(255,0,0) : vec(255)),(IsWanted ? "Ja : "+WantedReason : "Nej"),vec(255)," Bilnavn: "+E:getCarName()+" Nummerplade: "+E:getPlate()+" Meldt Stj"+aa()+"let: ",(IsStolen ? vec(255,0,0) : vec(255)),(IsStolen ? "Ja" : "Nej"),vec(255)) Quit=1 } }elseif(chatClk(owner()) & Quit==1){Quit=0 print("started nigger igen")} lol dab xd 420 burde virke, da trixx haxxor 420 har lavet den i kan selv lave chekcs for at i sidder i en panzer bil. ellers er den ikke lovlig Redigeret April 14, 2020 af Trixx 1 1 Link til kommentar
Bjørnen Besvaret April 14, 2020 Del Besvaret April 14, 2020 Godt arbejde! 😀 Begynder ligeså stille, at få lysten til at komme tilbage 1 1 Link til kommentar
D A L L E Besvaret April 15, 2020 Del Besvaret April 15, 2020 (rettet) Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan virker den? Kan ikke få den til at fungere overhovedet.... Spawner dupet, men så sker der ikke mere.... Redigeret April 15, 2020 af D A L L E Link til kommentar
WimBlim Besvaret April 15, 2020 Del Besvaret April 15, 2020 17 minutter siden, D A L L E skrev: Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan virker den? Kan ikke få den til at fungere overhovedet.... Spawner dupet, men så sker der ikke mere.... Du spawner den, og så tjekker den biler omkring dig, og hvis en af bilernes ejer er eftersøgt, bliver du informeret omkring det. 🙂 Link til kommentar
D A L L E Besvaret April 15, 2020 Del Besvaret April 15, 2020 (rettet) 40 minutter siden, WimBlim skrev: Du spawner den, og så tjekker den biler omkring dig, og hvis en af bilernes ejer er eftersøgt, bliver du informeret omkring det. 🙂 Aner ikke lige hvordan jeg fik mig læst til at den ville tjekke biler omkring mig når jeg kørte rundt i bil Redigeret April 15, 2020 af D A L L E Link til kommentar
Magnus. Besvaret April 15, 2020 Del Besvaret April 15, 2020 1 minut siden, D A L L E skrev: Aner ikke lige hvordan jeg fik mig læst til at den ville tjekke biler omkring mig når jeg kørte rundt i bil jeg tænkte det samme Link til kommentar
DoktorDim Besvaret April 15, 2020 Forfatter Del Besvaret April 15, 2020 (rettet) @D A L L E @Big_Mag_2 jeg skal nok opdatere beskrivelsen af E2'en, så den er lettere at forstå 🙂 Jeg er opmærksom på, at mange folk oplever E2'en konstant crasher. v0.93 Beta koden fungere nogenlunde, men en forbedret kode vil komme senere! Redigeret April 15, 2020 af DoktorDim 1 3 Link til kommentar
Magnus. Besvaret April 16, 2020 Del Besvaret April 16, 2020 15 timer siden, DoktorDim skrev: jeg skal nok opdatere beskrivelsen af E2'en, så den er lettere at forstå 🙂 🙂 Link til kommentar
DoktorDim Besvaret April 17, 2020 Forfatter Del Besvaret April 17, 2020 (rettet) v1.0 changelog - Bedre optimeret igen. Credit: @Trixx❤️ - E2'en tjekker nu i en radius på 20 meter i stedet for 22,5 meter. - Hastigheden for hvor ofte E2'en skal tjekke er blevet hævet med min. 100%. E2'en tjekker nu såfremt ingen biler er i nærheden to gange i sekundet og ellers en gang i sekundet. - E2'en vil nu selv tjekke, om den bliver overbelastet. - Man kan nu hente E2'en ned som dupe i version v1.0. - Mindre småfejl er blevet fixet. Redigeret April 17, 2020 af DoktorDim 3 Link til kommentar
Kulmanden Besvaret Februar 16, 2021 Del Besvaret Februar 16, 2021 e2 virker ikke får mig når jeg bruger den skriver den ikke noget i chatten Link til kommentar
Hondo Besvaret Februar 16, 2021 Del Besvaret Februar 16, 2021 9 timer siden, Kulmanden skrev: e2 virker ikke får mig når jeg bruger den skriver den ikke noget i chatten den bil du køre i skal også være whitelistet Link til kommentar
Deagle Mester Besvaret Februar 17, 2021 Del Besvaret Februar 17, 2021 (rettet) virker ikke? og jeg køre i en politibil Redigeret Februar 17, 2021 af Dealge Mester 1 Link til kommentar
Æblet Besvaret Februar 17, 2021 Del Besvaret Februar 17, 2021 45 minutter siden, Dealge Mester skrev: virker ikke? og jeg køre i en politibil Hvilken Link til kommentar
Hondo Besvaret Februar 17, 2021 Del Besvaret Februar 17, 2021 48 minutter siden, Dealge Mester skrev: virker ikke? og jeg køre i en politibil evt skriv til mig når jeg er ingame så kan jeg hjælpe dig med det 😄 2 Link til kommentar
Chimsi Besvaret Februar 18, 2021 Del Besvaret Februar 18, 2021 nope virker ikke mere får ikke nogen besked Link til kommentar
Hondo Besvaret Februar 18, 2021 Del Besvaret Februar 18, 2021 15 timer siden, Chimsi skrev: nope virker ikke mere får ikke nogen besked du har ikke sat den ordenligt op, brugte den selv igår 😉 2 Link til kommentar
Kulmanden Besvaret Februar 22, 2021 Del Besvaret Februar 22, 2021 På 18/02/2021 den 5:37 PM , Hondo skrev: du har ikke sat den ordenligt op, brugte den selv igår 😉 hvordan sætter jeg den da op så? Link til kommentar
Beetle Besvaret Februar 22, 2021 Del Besvaret Februar 22, 2021 (rettet) Det er vigtigt, at I husker at skrive et bogstav eller blot bare et tegn i chatten, når den siger dette: Er det det, der er problemet? Redigeret Februar 22, 2021 af Beetle 1 Link til kommentar
Kagen Besvaret Februar 22, 2021 Del Besvaret Februar 22, 2021 Det kræver at i køre i en af disse politibiler "models/metrohd/merc_cla45.mdl"=1, "models/metrohd/bmw_530d_touring.mdl"=1, "models/metrohd/bug_chiron.mdl"=1, "models/metrohd/audi_q7_2016.mdl"=1, "models/metrohd/merc_sprinter.mdl"=1, "models/metrohd/vw_multivan.mdl"=1, "models/metrohd/merc_v.mdl"=1, "models/metrohd/lr_range_rover.mdl"=1 Link til kommentar
Beetle Besvaret Februar 22, 2021 Del Besvaret Februar 22, 2021 1 time siden, Kagen skrev: Det kræver at i køre i en af disse politibiler "models/metrohd/merc_cla45.mdl"=1, "models/metrohd/bmw_530d_touring.mdl"=1, "models/metrohd/bug_chiron.mdl"=1, "models/metrohd/audi_q7_2016.mdl"=1, "models/metrohd/merc_sprinter.mdl"=1, "models/metrohd/vw_multivan.mdl"=1, "models/metrohd/merc_v.mdl"=1, "models/metrohd/lr_range_rover.mdl"=1 Det virker da i min C63? 3 Link til kommentar
zeber Besvaret Februar 22, 2021 Del Besvaret Februar 22, 2021 (rettet) 12 minutter siden, Beetle skrev: Det virker da i min C63? Beetle, det er fordi jeg har sat en masse nye biler ind i E2’en som du har. Så den virker til alle de nye biler med blink også. Redigeret Februar 22, 2021 af Gunner 1 1 1 Link til kommentar
Beetle Besvaret Februar 22, 2021 Del Besvaret Februar 22, 2021 (rettet) 15 minutter siden, Gunner skrev: Beetle, det er fordi jeg har sat en masse nye biler ind i E2’en som du har. Så den virker til alle de nye biler med blink også. Du er så smart, Gunner! Hvis I skal have hjælp til det, så bare skriv til Gunner eller jeg in-game 🙂 Redigeret Februar 22, 2021 af Beetle 1 1 1 Link til kommentar
Kulmanden Besvaret Februar 25, 2021 Del Besvaret Februar 25, 2021 når jeg sætter e2 op så siger den ikke noget i chatten Link til kommentar
Hondo Besvaret Februar 25, 2021 Del Besvaret Februar 25, 2021 6 minutter siden, Kulmanden skrev: når jeg sætter e2 op så siger den ikke noget i chatten vent til der er en eftersøgt der passere din bil 😄 Link til kommentar
Dette er et populært indlæg zeber Besvaret Februar 26, 2021 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Februar 26, 2021 (rettet) 10 timer siden, Kulmanden skrev: når jeg sætter e2 op så siger den ikke noget i chatten Hiv lige fat i mig næste gang du ser mig in-game, så skal jeg nok lige forklare dig hvordan den fungerer, og give dig den version med de nye biler. I know min døgnrytme er lidt fucked... Redigeret Februar 26, 2021 af Gunner 1 1 2 2 Link til kommentar
Deagle Mester Besvaret Marts 1, 2021 Del Besvaret Marts 1, 2021 kan du også hjælpe mig @Gunner?? Link til kommentar
zeber Besvaret Marts 1, 2021 Del Besvaret Marts 1, 2021 46 minutter siden, Dealge Mester skrev: kan du også hjælpe mig @Gunner?? Ja da, du skriver bare in-game, så skal jeg nok hjælpe. 2 Link til kommentar
Recommended Posts